پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۶۴
|
کد خبر: ۵۱۶
با حضور رئیس و جمعی از مسؤولین دانشگاه و با هدف ساماندهی اطلاع رسانی و تبلیغات، اولین جلسه شورای اطلاع رسانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۴ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، صبح روز چهارشنبه 29 فروردین، با حضور دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه و جمعی از مسؤولین دانشگاه و با هدف ساماندهی اطلاع رسانی و تبلیغات، اولین جلسه شورای اطلاع رسانی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

دکتر احمد رضوانی مفرد رئیس دفتر ریاست و روابط عمومی دانشگاه ،ضمن اعلام این خبر، اظهار کرد: در این جلسه، ضمن بررسی ابزارهای موجود برای اطلاع رسانی در دانشگاه، مصوب شد، جهت رفاه دانشگاهیان و سرعت در امر اطلاع رسانی، این مهم به صورت واحد و از طریق خبرگزاری بسنا و همچنین وب سایت رسمی دانشگاه بوعلی سینا انجام گیرد.

وی افزود: همچنین در این جلسه مقرر گردید به منظور کاهش هزینه های تبلیغات و صرفه جویی در منابع مالی دانشگاه، در سال 1397 تمامی تبلیغات مناسبتی در ایام ملی و مذهبی، به تعداد محدود و فقط به نام دانشگاه بوعلی سینا چاپ و در برخی از نقاط دانشگاه نصب گردد.

دکتر رضوانی خاطرنشان کرد: در راستای بهینه سازی، بروزرسانی و رفع ایرادات سامانه های موجود در وب سایت دانشگاه، از پورتال جدید دانشگاه که دارای قابلیت های بروز و جدیدی است، تا حدود 2 ماه دیگر رونمایی خواهد شد.

وی در پایان بیان کرد: جلسه شورای اطلاع رسانی به طور متناوب هر ماه یک بار، به منظور رسیدگی به امور اطلاع رسانی در دانشگاه بوعلی سینا تشکیل خواهد شد.

عکس: اصلانی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست