پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۵۹
|
کد خبر: ۵۲۹
رئیس دانشگاه بوعلی سینا در جمع جانبازان:

اگر انگيزه باشد مسير خيلي هموار مي شود

دکتر یعقوب محمدی فر در مراسم روز جانباز و در جمع ایثارگران دانشگاه بوعلی سینا، تأكيد كرد: اگر انگيزه باشد مسير خيلي هموار مي شود و ما بايد تلاش كنيم كه انگيزه ي نيروهاي سازمان گرفته نشود.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۷ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر يعقوب محمدي فر رئيس دانشگاه بوعلي سينا ظهر روز شنبه 1 اردیبهشت در جمع جانبازان و ایثارگران دانشگاه، اظهار داشت: فرصت هايي دست پيدا مي كند كه مديران دانشگاه و مسؤولين كه هر كدام نقشي را در مجموعه ي نظام اسلامي دارند که در اختیار ایثارگران گرامی قرار دهند و مسائلي را با هم در ميان بگذارند.

وي افزود: سازمانِ دانشگاه مجموعه اي است از مديريت هاي مختلف كه در حال خدمت هستند و زماني كه عطري از معنويت، عشق و علاقه به حكومت اسلامي، در آن رايحه خود را پراكنده كند قطعا اين خدمت بسيار زيبا تر مي شود. 

رئیس دانشگاه بوعلی سینا در ادامه بيان كرد: ما به دنبال آن انگيزه ها هستيم. سازمان های مدیريتی غربي روي انگيزه هاي مادي و تشويقي فكر مي كنند، اما ما در سازمان های كشور خود مي بينيم كه بعضا كارهايي انجام مي شود كه از قدرت تصور ما هم فراتر است و چيزي جز عشق، دلبستگي به اسلام و نظام و تعهد اين را ايجاد نمي كند.

وي افزود: در جنگي كه بر ما تحميل شد، ما مي دانستيم كه براي چه مي جنگيم و هدفمان اين بود كه از خاك، كيان، هويت، اسلاميت و چيزي هايي كه به خاطر آن انقلاب كرديم دفاع كنيم و هنوز هم اين مسير ادامه دارد.

دکتر محمدی فر تأكيد كرد: اگر انگيزه باشد مسير خيلي هموار مي شود و ما بايد تلاش كنيم كه انگيزه ي نيروهاي سازمان گرفته نشود.

وی خاطرنشان کرد: مسأله مهم اين است كه مجموعه بزرگواران ايثارگر دانشگاه، مجموعه ارزشمندي هستند كه بايد به عنوان كمك مدیريتي از آنها استفاده كنيم و مجموع سازمان بايد اين احساس مسؤوليت را داشته باشند كه بايد به مجموعه مدیريتي دانشگاه كمك كنند تا كارها بهينه انجام شود. 

رئیس دانشگاه در پايان گفت: امروزه دنياي جديدي است و جنگ ها هم جنگ هاي نوینی است و وظايف و مسؤوليت هاي ما به مراتب پيچيده تر و سخت تر از قبل شده است.

به گزارش بسنا، همچنین در این برنامه از جانبازان گرانقدر از مجموعه اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.

خبرنگار: مولوی
عکس: امینی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست