پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۹۳
|
کد خبر: ۵۵۹
محمود محمدي فيض گفت: فعاليت خبرگزاري بسنا در تلگرام پايان يافت و مخاطبان گرامي مي توانند از طريق آدرس اينترنتي و همچنين پيام رسان هاي داخلي، بسنا را دنبال كنند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷
بنابر اعلام سردبير بسنا، پيرو سياست هاي كلي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران، مبني بر حمايت از پيام رسان هاي داخلي، از امروز شنبه ٨ ارديبهشت ١٣٩٧، فعاليت خبرگزاري بسنا در تلگرام متوقف گرديد و مخاطبان گرامي مي توانند، به طور همیشگی و مطمئن، از طريق آدرس اينترنتي  www.basna.ir اخبار، رويدادها و اطلاعيه هاي مهم و ضروري مربوط به اقشار مختلف دانشگاهيان را پيگري نمايند.

وي افزود: همچنين علاوه بر آدرس اينترنتي مذكور، مخاطبان گرامي خبرگزاري بسنا مي توانند به جهت سهولت دسترسي به اخبار از طريق پيام رسان هاي داخلي، اعم از سروش، ايتا، آي گپ و همچنين پيام رسان کاملا بومی سازه شده "بله" اخبار مورد نظر خود را به صورت آنلاين و بروز پيگيري نمايند.

سردبير بسنا همچنين خاطرنشان كرد: خبرگزاري بسنا كه بهمن ماه سال ١٣٩٦ با حضور جناب آقاي دكتر غلامي، وزير محترم علوم، تحقيقات و فناوري افتتاح و آغاز به كار كرده است، مفتخر است كه اخبار بروز و مورد نياز اساتيد، دانشجويان، كاركنان و مخاطبان مردمي دانشگاه را پوشش داده و به عنوان يك پايگاه خبري مستند و موثق، اخبار مختلف در حوزه هاي روز، دانشگاه، فرهنگ و هنر، علم و فناوري، آموزش و پژوهش، دانشجو، ورزشي و استاني را پوشش مي دهد.

وي تصريح كرد: اين خبرگزاري، با هيأت تحريريه اي متشكل از دانشجويان متخصص و علاقمند دانشگاه بوعلي سينا، آمادگي حضور و پوشش خبري كليه رويدادها و برنامه ها را در دانشگاه بوعلي سينا و سطح استان همدان دارد.

خبرنگار: مولوی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست