پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۲۰
|
کد خبر: ۵۶۸۳
مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ تا روز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ تمدید شد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۵ - ۰۸ آذر ۱۴۰۰
به گزارش بسنا، مهلت ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ از دوشنبه اول آذرماه آغاز شده بود و تا امروز دوشنبه ۸ آذرماه ادامه داشت که به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از افرادی که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده اند، این فرصت تمدید شد.

متقاضیانی که تاکنون ثبت نام نکرده اند تا روز جمعه ۱۲ آذرماه ۱۴۰۰ فرصت دارند تا نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند. همچنین افرادی که پیش از این ثبت نام کرده اند تا ۱۲ آذر می‌توانند در صورت نیاز فرم ثبت نام خود را تکمیل کنند.

ثبت‌نام منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق سایت اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت و هر متقاضی براساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی برگزار می‌شود.

متقاضیان لازم است از روز سوم تا روز پنجم اسفند ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند. هر متقاضی بر اساس ضوابط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و شرکت در آزمون‌ می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند.

براساس این گزارش، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش