پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۹۴
|
کد خبر: ۵۶۹
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا؛

شروع ورود و اتمام تحصیل دانشجو در دانشگاه با آموزش است

دکتر حسن ساریخانی در مراسم تجلیل از پشتیبانان آموزشی گفت: : شروع ورود دانشجو به دانشگاه، قبل از معرفی او به هر بخش دیگری، با آموزش دانشگاه است و در نهایت از همین آموزش مدرک نهایی خود را دریافت می کند.
تاریخ انتشار: ۱۶:۳۲ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، ‌دکتر حسن ساریخانی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا، در جلسه تقدیر از پشتیبانان آموزشی این دانشگاه به مناسبت بزرگداشت دهه سرآمدی آموزش، ضمن مرور خاطرات خود در دوران تحصیل در دانشگاه شیراز، گفت: آموزش مهم ترین قسمت هر دانشگاه است که هر دانشجو با آن سرو کار دارد و می توان گفت این مجموعه کار بسیار بزرگی برای تمامی دانشجویان انجام می دهد. 

وی یادآور شد: شروع ورود دانشجو به دانشگاه، قبل از معرفی او به هر بخش دیگر ی، با آموزش دانشگاه است و در نهایت از همین آموزش مدرک نهایی خود را دریافت می کند. کاری که آموزش انجام می دهد، کار با ارزشی است و بدون پشتیبانی آموزش خیلی از کارهای دانشگاه اعم از برگزاری کلاس ها و غیره دچار اختلال خواهند شد. قطعا برای اینکه تمامی این کارها منظم و طبق روال اصلی پیش رود، نیاز به کمک تمامی کارکنان آموزشی داریم و اگر انتقادی به هر بخش از آموزش وارد شود به کمک تمامی همکاران رفع نقص خواهیم کرد. 

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه خاطرنشان کرد: امیدواریم مجموعه آموزش، یک تیم برای دانشگاه باشد تا بتواند برای رسیدن به هدف، در مسیر خوب و اصلی قرار بگیرد و ما نیز بتوانیم تحول خوبی ایجاد کنیم.

خبرنگار: انتصامی
عکس: حسن الفت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش