پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۰۵
|
کد خبر: ۵۹۰
در ادامه سلسله نشست های دانشجویان با مسؤولین، دبیران کانون های فرهنگی هنری با دکتر یعقوب محمدی فر دیدار و گفتگو کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، صبح روز شنبه 15 اردیبهشت، به منظور بررسی تخصصی مسائل فرهنگی و در ادامه سلسله نشست های دانشجویان با مسؤولین، دبیران کانون های فرهنگی هنری با دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که بیش از 2 ساعت به طول انجامید، دکتر محمدی فر در ضمن شنیدن مشکلات، مسائل، انتقادات و پیشنهادات دانشجویان، اظهار کرد: فعالیت دانشجویان در مسائل فرهنگی، از با ارزش ترین و مهم ترین فعالیت های دانشجویی است و دانشجویانی که در این عرصه وارد شده اند، بدانند که کار آنها در آینده جامعه و کشور بسیار مؤثر است.

وی خاطرنشان کرد: نباید مشکلات و سختی ها، دانشجویان را دلسرد و ناامید کند، چراکه پیشانی تصمیم سازی و اندیشه ورزی در جامعه ما باید دانشگاه باشد و مهم است که بدانیم چشم امید جامعه و مردم به دانشگاهیان است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همچنین با اشاره به ظرفیت خوب و قابل استفاده دانشکده ها، تأکید کرد: کانون های فرهنگی هنری و همچنین انجمن های علمی دانشجویی باید از ظرفیت دانشکده ها بهره مند شده و بخشی از فعالیت های خود را معطوف با دانشکده کنند؛ چراکه مخاطبان اصلی این نهادهای فرهنگی دانشجویی، دانشجویان هستند و انتظار می رود برنامه ها برای ایشان برنامه ریزی و اجرا شود.

وی با در نظر گرفتن مشکلات مطرح شده توسط دبیران کانون های فرهنگی هنری، تصریح کرد: واحدهای مرتبط با نهادهای دانشجویی، از جمله معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت های زیر مجموعه آن، معاونت دانشجویی و مدیریت های تابعه آن و هم چنین واحدهایی مثل اداره نقلیه دانشگاه که وظیفه سرویس دهی به دانشجویان را در قالب های مختلف دارد، باید همکاری، همراهی و حمایت های لازم را در چهارچوب قوانین و مقررات، از این دانشجویان گرامی داشته باشند تا به یاری خداوند مشکلات مطرح شده به حداقل ممکن برسد.

عکس: حسن الفت


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست