پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۳۵
|
کد خبر: ۵۹۴
مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر در نشست مشترک با دانشکده کشاورزی؛

یک صنعتگر نباید در حیطه خود ایزوله باشد

مؤمنی در نشست مشترک با اعضای هیأت رئیسه دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: یک صنعتگر نباید در حیطه خود ایزوله باشد. همانطور که صنعت نیاز به دانش روز دارد، در دانشگاه ها هم نیاز به تجربه موجود در صنعت احساس می شود.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۸ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، روز یکشنبه 16 اردیبهشت، جلسه مشترک با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا و مدیران شرکت صنایع غذایی سحر در سالن جلسات دانشکده کشاورزی برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر بلالی رئیس دانشکده کشاورزی به پتانسیل های دانشکده کشاورزی اشاره کرد و گفت: دانشکده کشاورزی جز قدیمی ترین دانشکده هایی است که در سطح کشور وجود دارد و ظرفیت های بالایی برای هکاری علمی و کاربردی در این دانشکده وجود دارد.

وی افزود: امید آن می رود بهترین همکاری ها با شرکت های خصوصی به ویژه شرکت سحر صورت گیرد و نتیجه آن، ارائه محصولات سالم و مناسب به مردم باشد.

در ادامه این جلسه، مؤمنی مدیرعامل شرکت صنایع غذایی سحر گفت: ارتباط بین دانشگاه و کارخانجات و همچنین مسیر کار مهم است و یک صنعتگر نباید در حیطه خود ایزوله باشد. همانطور که صنعت نیاز به دانش روز دارد، در دانشگاه ها هم نیاز به تجربه موجود در صنعت احساس می شود، که با این ارتباط متقابل خروجی بسیار خوبی خواهیم داشت.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان باید تمام ساعت های کارآموزی یعنی 144ساعت را پاس کنند، گاهی امتحان هم گرفته می شود اما در نهایت بعضی از نیروها از همین کارآموزان جذب خواهند شد.

مدیرعامل شرکت سحر تأکید کرد: چیزی که به عنوان تمایل صنعت مطرح است، از طرف شرکت سحر به عنوان شعار نیست و واقعا وجود دارد؛ سطح تکنولوژی در شرکت سحر با رقبای جدی تری سروکار دارد و شاید راه مقابله با رقبا نیاز به علم و دانش دانشگاه است.

وی افزود: شرکت شکوفه سحر با هدف دسته بندی حبوبات ودیگر محصولات از این دست، از بهمن ماه 96 با سهام داری شرکت سحر و با نام تجاری سبدچین در شهرستان بهاران راه اندازی شده است، که در این شرکت نیز می توان از ظرفیت های دانشگاه استفاده کرد.

خبرنگار: اسماعیلی

عکس: اصلانی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی