پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۶
|
کد خبر: ۶۰۶
دانشجوی نمونه دانشگاه که از استاندار همدان لوح افتخار دریافت کرده است، تأکید کرد: فعال بودن دانشجو به تنهایی کامل نیست بلکه باید همراه با همکاری اساتید باشد و دوطرفه عمل کند.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۹ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷

محمدسعید پارسا مهر، دانشجوی رشته ی عمران دانشگاه بوعلی سینا، رتبه برتر جشنواره حضرت علی اکبر و دانشجوی نمونه دانشگاه، در گفتگو با خبرنگار بسنا از رزومه علمی و فرهنگی خود که در جشنواره امتیاز بندی شده است، نام برده و گفت: از رزومه علمی که در این مدت بدست آمده است، می توان به 4 مقاله از کارهای آزمایشگاهی با راهنمایی دکتر اوحدی، ترجمه یک عنوان کتاب با همکاری مهندس بهادری نژاد، مدرسی حل تمرین 4 عنوان درس در دانشگاه و یک سال سابقه کار در آزمایشگاه دانشگاه، دو مرتبه دانشجوی نمونه معاونت دانشجویی و استعداد درخشان اشاره کرد.

پارسامهر در ادامه اظهار کرد: در ابتدا هر دانشجو با انگیزه و هدف وارد دانشگاه می شود، اما هرچه بالاتر می رود، به دلیل عدم وجود زمینه کاری انگیزه آنها هم کم می شود. 

وی خاطرنشان کرد: در دانشگاه بوعلی سینا، وجود جمعی دوستانه و صمیمی در کلاس های حلقه معرفت که به بحث ضرورت اعتقادات و فعالیت فرهنگی می پردازد، تاثیر گذار است اما اطلاع رسانی فعالیت های فرهنگی در داخل دانشگاه ضعیف است.

دانشجوی نمونه دانشگاه در نهایت تأکید کرد: فعال بودن دانشجو به تنهایی کامل نیست بلکه باید همراه با همکاری اساتید باشد و دوطرفه عمل کند.

خبرنگار: اسماعیلی
عکس: احمدی



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست