پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۰۲
|
کد خبر: ۶۶۰
معاون دانشجویی دانشگاه در مراسم تجلیل از دانشجویان برتر خوابگاه بعثت؛

استقرار پزشک تمام وقت در دانشگاه برای رفاه حال دانشجویان

دکتر اسدالله نقدی در نشستی با دانشجویان و برگزاری جلسه پرسش و پاسخ در خوابگاه بعثت اظهار داشت: امید آن می رود که در سال جاری بتوانیم استقرار پزشک و پرستار تمام وقت و انجام تزریقات و به دنبال آن تأسیس داروخانه در مرکز بهداشت دانشگاه را جامه عمل بپوشانیم.
تاریخ انتشار: ۲۲:۴۵ - ۰۵ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، شامگاه شنبه 5 اردیبهشت، دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه در نشستی با دانشجویان خوابگاه بعثت دانشگاه بوعلی سینا که با حضور دکتر سلیمانی مدیر امور دانشجویی در نمازخانه فاز یک خوابگاه بعثت برگزار شد، مطرح کرد: اداره بهتر خوابگاه‌ها بدون مشارکت دانشجویان مقدور نیست؛ این مشارکت می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. در این زمینه ایده شهردار خوابگاه وجود دارد که شخصی انتخاب می شود و در اصل یک پل ارتباطی بین خوابگاه و امور دانشجویی برای بیان مشکلات، انتقادات و کاستی‌های خوابگاه است.

معاون دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: رویکرد کلی که در ۷ ماه گذشته مطرح شده است، موضوع حرمت دانشجویان به عنوان بدنه اصلی دانشگاه و از سوی دیگر، حرمت قوانین و مقررات است که دانشجویان باید در رعایت این اصل ما را یاری کنند.

وی ادامه داد: در سال گذشته با وجود فشار مالی که بر دانشگاه وجود داشت، کارهای بزرگی انجام شد. بیش از ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در حوزه خوابگاه ‌ها و سلف مرکزی دانشگاه هزینه شد و همچنین بیش از ۱ میلیارد تومان به طور مجزا از محل اعتبار صندوق رفاه دانشجویان وارد چرخه هزینه های حوزه دانشجویی گردید.

دکتر نقدی پس از اشاره به کلنگ‌زنی ساختمان بعثت ۴ پس از ایام امتحانات، اضافه کرد: اعتقاد من بر این است که باید بین زنان و کودکان تبعیض مثبت قائل شویم و تمامی فضاها و امکاناتی که در اختیار پسران گذاشتیم، چه بسا بیشتر در اختیار دختران بگذاریم.

وی گفت: دانشجویان باید ایده‌های خود را بیان کنند و همچنین کسانی که توانایی خاصی دارند خود را معرفی کنند تا از توانایی‌های آنها در حیطه دانشگاه استفاده شود؛ اگر در دانشگاه از ایده های دانشجویان استفاده کنیم دیگر نیازی به وارد کردن افرادی از خارج دانشگاه نخواهد بود.

معاون دانشجویی دانشگاه اظهار کرد: ما در تلاش هستیم تا تمامی وعده‌های گفته شده را جامه عمل بپوشانیم، بنابراین شما نیز باید در این مسیر با منعکس کردن ایده‌هایتان ما را یاری کنید تا با سیاست‌های کلی و کلان، دانشگاه بوعلی سینا را به دانشگاهی مثال زدنی تبدیل کنیم.

نقدی بیان داشت: در پی آنیم تا مرکز بهداشت دانشگاه را گشترش دهیم و همچنین پزشک و پرستار تمام وقت را در آنجا مستقر کنیم همچنین به تبع این موضوع بخش تزریقات و داروخانه نیز بخشی از برنامه‌های این طرح است.

وی همچنین به برگزاری جشن دانش آموختگی برای کل دانشگاه با همکاری دانشکده‌ها در سال جاری خبر داد و گفت: پس از برنامه ریزی های صورت گرفته، جزئیات برگزاری جشن دانش آموختگی برای همه رشته ها به صورت همزمان به اطلاع دانشگاهیان خواهد رسید.

خبرنگار: معتمد
عکس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو