پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۴۶
|
کد خبر: ۶۷۶
سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان؛

هدف اصلی دشمنان نظام بی ثباتی در کشور است

سردار مهدی فرجی در جمع دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا گفت: از برنامه های اساسی و کاربردی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران این است که با بی ثبات سازی و بر پا کردن آشپب باعث برهم زدن نظم در کشور شوند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا سردار مهدی فرجی جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان عصر روز سه شنبه ۸ خرداد با حضور در همایش بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: طبق فرموده مقام معظم رهبری، بی اعتنایی و اهانت به خانواده شهداء بزرگترین خیانت به کشور است از این رو ما از جوانان تحصیل کرده ایرانی انتظار داریم که در ارتباط با این عزیزان احترام را سرلوحه خود قرار دهند چرا که این عزیزان بزرگترین سرمایه های زنذگی خود را فدای این آب و خاک کرده اند.

وی افزود: شما جوانان به خود ببالید که در ایران اسلامی زندگی می کنید چرا که ما توانسته ایم بر منطقه تسلط داشته باشیم؛ زمانی ما در دوران دفاع مقدس آرزو داشتیم که ارتفاعات بازی دراز را ببینیم اما امروزه در سواحل مدیترانه هستیم و فقط محدود به خود کشور نیستیم.

سردار فرجی خاطرنشان شد: زمانی در سوریه استان های مجاور شهرک های صهیونیست نشین حتی جرأت این را نداشتند که با صدای بلند صحبت کنند اما ما توانستیم با کمک نیروهای انقلابی بر این مناطق سیطره پیدا کنیم و صدای موشک های خود را به گوش آنان برسانیم.

وی تأکید کرد: یک سرباز آمریکایی وقتی به میدان رزم می رود ۱۵ نوع واکسن می زند تا استرس نگیرد و در میدان رزم بتواند سرپا بیاستد ولی سربازان ما با حداقل امکانات در برابر همین سربازان می جنگند و پیروز می شوند .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در صحبت های پایانی خود بیان کرد: دشمن به دنبال این است که با بی نطمی در درون جامعه ما را از مرزها غافل کند و به درون کشور نفود کند که خوشبختانه با هوشیاری کامل نیروهای ما باید مقابله کند تا بتواند به درون کشور نفوذ کند؛ امروزه کشور ما از توان نطامی و دفتعی بسیار بالایی برخوردار است که همه اینها مرهون خون شهدای این نظام است

خبرنگار: داوری

عکس: موسوی ستوده


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر