پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴۵
|
کد خبر: ۷۳۶
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد؛

تجمیع مراسم دانش آموختگی دانشجویان همه دانشکده ها در تیرماه سال جاری

دکتر علی اکبر عروتی موفق در گفتگوی اختصاصی با بسنا اظهار کرد: مراسم دانش آموختگی دانشجویان همه دانشکده ها در 12 و 13 تیرماه سال جاری، در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۲۲ خرداد ۱۳۹۷

دکتر علی اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اظهار کرد: پس از جلسه هم اندیشی که با حضور رؤسای محترم دانشکده ها، معاون محترم دانشجویی دانشگاه و رئیس محترم دفتر ریاست و روابط عمومی در روز دوشنبه 21 خردادماه برگزار شد، مقرر گردید مراسم دانش آموختگی دانشجویان همه دانشکده ها در روزهای 12 و 13 تیرماه سال جاری، به صورت همزمان در سالن اجتماعات سرو دانشگاه بوعلی سینا برگزار گردد.

وی افزود: ثبت نام دانش آموختگان گرامی سال 1397 جهت شرکت در این مراسم، از روز یکشنبه 27 خرداد الی روز چهارشنبه 30 خرداد، توسط همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و در مجموعه خانه فرهنگ صورت می گیرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا، خاطرنشان کرد: پس از ثبت نام دانشجویان و برآورد تعداد شرکت کنندگان در مراسم دانش آموختگی، ترتیب حضور شرکت کنندگان در 2 روز پیش بینی شده برای برگزاری مراسم به ایشان اعلام خواهد شد.

وی بیان کرد: علاقه مندان به شرکت در این مراسم، به اطلاعیه های بعدی که از طریق پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا، بسنا، در اختیار دانشجویان قرار می گیرد توجه فرمایند.

خبرنگار: انتصامی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو