پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۹۳
|
کد خبر: ۷۸۷
دکتر سعید نمکی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور، در راستای ارتقاء کیفی فعالیت های فرهنگی و علمی از موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا بازدید کرد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۶ - ۱۰ تير ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، عصر روز شنبه ۹ تیر، دکتر سعید نمکی معاون امور علمی، فرهنگی و اجتماعی سازمان برنامه و بودجه کشور و هیات همراه، از موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا بازدید کرد. 

در این بازدید، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا، گزارشی از فعالیت های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه ارائه کرده و اضافه کرد که نیاز است در بخش فرهنگ و مسائل اجتماعی بیشتر از پیش توجه خود را معطوف به جوانان و دانشجویان کنیم، اما بخش قابل توجهی از این مهم محقق نمی شود مگر اینکه در ردیف بودجه های خاص فعالیت های فرهنگی تجدید نظر شود و توجه بیشتری به این موضوع گردد.

در ادامه این بازدید دکتر سعید نمکی معاون امور علمي، فرهنگي و اجتماعي سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در ساخت، بروزرسانی و نگهداری موزه تاریخ طبیعی دانشگاه بوعلی سینا، اظهار کرد: مجموعه ارزشمندی در این موزه گردآوری شده است که نیاز به حفظ، نگهداری و معرفی به همگان دارد.

وی افزود: سازمان برنامه و بودجه این آمادگی را دارد که با حمایت مادی و معنوی خود از این مجموعه کم نظیر، دانشگاه بوعلی سینا را در پیشبرد اهداف این موزه یاری کند.

دکتر نمکی در نهایت نکات و راهنمایی هایی را برای ادامه فعالیت های بهینه این موزه بیان داشت.

در این بازدید همچنین دکتر فرشاد مسعودیان گزارشی از تاریخچه موزه تاریخ طبیعی دانشگاه و نیز معرفی سالن ها و برخی نمونه های منحصر به فرد و در حال انقراض موجود در این موزه ارائه کرد.

گفتنی است در این بازدید که بیش از دو ساعت به طول انجامید، آقایان دکتر گرایی نژاد مدیرکل دفتر سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، دکتر صیدائی مدیرکل سازمان برنامه و بودجه استان همدان و مهندس مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی و صنایع گردشگری استان همدان نیز حضور داشتند.

خبرنگار: آقایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست