پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۱۹
|
کد خبر: ۸۲۰
حمیدرضا یاری گفت: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان به میزبانی استان‌همدان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۰ تير ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از مهر، حمیدرضا یاری با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوان و جوانان در همدان اظهار داشت: مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان به میزبانی هیأت استان‌ همدان پنجشنبه ۲۱ تیرماه و جمعه ۲۲ تیرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در دانشگاه آزاد واحد همدان برگزار خواهد شد.

رئیس هیأت تیراندازی با کمان استان‌همدان با بیان اینکه مسابقات تیراندازی با کمان رنکینگ کشوری نوجوانان و جوانان در رشته های ریکرو و کامپوند و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار می‌شود، گفت: رشته ریکرو پنجشنبه ۲۱ تیرماه در بخش آقایان و بانوان و رده سنی وجوانان و جوانان برگزار و برای نوجوانان ۶۰ متر و جوانان ۷۰ متر در نظر گرفته شده است.

یاری عنوان کرد: همچنین رشته کامپوند جمعه ۲۲ تیرماه برای آقایان و بانوان و رده سنی نوجوانان و جوانان و در مسیر ۵۰ متر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خروجی مثبت این مسابقات بیان کرد: به دو دلیل این میزبانی را قبول کردیم چراکه بار مالی برای هیئت نخواهد داشت و حتی آورده نیز دارد و دوم اینکه برگزاری این مسابقات باعث خواهد شد تا ورزشکارانی که در سنین پایه در همدان کار می کنند بیشتر علاقه‌مند به حضور در این رشته شوند.

رئیس هیأت تیراندازی استان‌ همدان عنوان کرد: سیاست هیأت تیراندازی با کمان استان‌ همدان پرورش استعدادهای ناب در این رشته ورزشی بوده تا در آینده‌ای نه‌ چندان دور استان‌ همدان قهرمانان و مدال آورانی در سطح ملی و فراملی داشته باشد.

یاری با اشاره به پیش‌بینی استقبال از این مسابقات گفت: از سراسر کشور در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد که پیش‌بینی می شود نزدیک به ۱۰۰ تیرانداز در این رقابت ها شرکت کنند.

وی یادآور شد: طی چند سال گذشته رقابت‌ها و اردوهای مختلف تیم ملی تیراندازی با کمان در همدان برگزارشده که امیدواریم در این رقابت‌ها نیز میزبان خوبی باشیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی