پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۰۹
|
کد خبر: ۹۹۱
در آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده همدانی؛

دکتر اسدالله نقدی به عنوان شهروند برگزیده معرفی شد

از دکتر اسدالله نقدی به همراه 67 شهروند برگزیده همدان، در حوزه های مختلف، عصر چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده تجلیل شد.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۳۱ مرداد ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر اسدالله نقدی، عضو هیأت علمی و معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا، به عنوان شهروند برگزیده معرفی و از وی به همراه 67 شهروند برگزیده همدان، در حوزه های مختلف، عصر چهارشنبه همزمان با عید سعید قربان و برگزاری آیین اختتامیه جشنواره شهروندان برگزیده تجلیل شد.

رئیس ستاد جشنواره شهروندان برگزیده همدان در این آیین گفت: جشنواره شهروندان برگزیده همدان از سال گذشته شروع شد و در فراخوان صورت گرفته یک هزار تن شرکت کردند.

حمید بادامی اضافه کرد: در مرحله نخست جشنواره 180 پرونده پذیرفته شده و در 25 جلسه فرآیند داوری که از استادان برجسته دانشگاهی و برخی از اعضای شورای اسلامی شهر همدان بودند، مورد بررسی قرار گرفتند.

بادامی با بیان اینکه این جشنواره در 6 بخش برگزار شد و در نهایت 68 شهروند برگزیده شدند ادامه داد: در این جشنواره 10 شهروند برگزیده، 13 مفاخر ارزنده و 25 شهروند نمونه از حوزه معلمان، مهندسان و پزشکان انتخاب شده اند.

رئیس ستاد جشنواره شهروندان برگزیده همدان افزود: همچنین 12 شهروند نمونه 12 ناحیه مدیریت شهری که در سال های گذشته کمک رسان اهداف اجرایی شهرداری و شورا بوده اند، یک محیط زیست نمونه و یک فرد برگزیده در حوزه انرژی های تجدید پذیر در این جشنواره تجلیل شده اند.

بادامی یادآور شد: از کارمند نمونه حوزه پاکبان، اتوبوسرانی، تاکسیرانی و آتش نشانی شهرداری همدان نیز تجلیل شد و شهردار همدان کلید شهر را به خانواده فرشچیان به عنوان شهروند افتخاری همدان اعطا کرد.

وی با اشاره به بخش جانبی این جشنواره گفت: سه عکس موبایلی و سه عکس حرفه ای منتخب جشنواره جانبی نیز تقدیر شدند.

وی ادامه داد: به برگزیدگان کارت شهروندی که شامل خدمات شهری در حوزه های مختلف است لوح و بن سفر اعطا می شود.

شهردار همدان نیز در این آیین ابراز امیدواری کرد: این مراسم زمینه ساز شادی و ارتقا فرهنگ در جامعه شود.

عباس صوفی با بیان اینکه برای برگزاری این جشنواره ماه ها کار و تلاش شده است افزود: در همدان شهروندانی برگزیده بیشتری داریم.
وی اضافه کرد: موضوع مشارکت شهروندان در مدیریت شهری بسیار اثرگذار است و اگر مشارکت شهروندان نباشد شاهد شهری پویا و اثر گذار نخواهیم بود .

شهردار همدان اظهار داشت: مدیریت استان و مدیریت شهری استان و شورا و شهرداری قدم در این مسیر بگذارند تا شهری پویا و زنده داشته باشیم.

صوفی بیان کرد: جشنواره شهروندان برگزیده امسال برای اولین سال در شهر همدان برگزار شد.

وی ادامه داد: فرق بین شهروند خوب و اخلاق مدار را باید بدانیم و همین امر می طلبد شهروندان خوب از شهروندان بی تفاوت فرق داشته باشند.

وی با بیان اینکه شهر همدان دارای مردمانی با فرهنگ بسیار غنی است ابراز امیدواری کرد: این اتفاقات سبب بالندگی شهر همدان در دنیا باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی