پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۴۹۳
|
کد خبر: ۱۰۵۶
دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، در حکمی، دکتر زهرا کیا سالاری را به عنوان مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۱ - ۱۳ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکترکیاسالاری آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب سرکار‌عالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر علوم در امور زنان و خانواده " منصوب می‌شوید.

امید است با استعانت از خداوند متعال و بهره گیری از دیدگاه ها و راه کارهای مفید و تقویت توانمندی های زنان و حضور موثرآنان در مراکزتصمیم سازی و تصمیم گیری، همچنین تحکیم بنیان خانواده، به مثابه هسته اساس جامعه، موفق باشید.

دکتر زهرا کیا سالاری تحصیلات کارشناسی خود را در رشته زیست شناسی همراه با فعالیت های فرهنگی و اجتماعی در دانشگاه خوارزمی به اتمام رسانده و در سال۱۳۶۹در مقطع کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی پزشکی از دانشگاه تربیت مدرس دانش آموخته شد.

وی دوره دکتری خود در رشته فیزیولوژی – گرایش علوم اعصاب را در سال۱۳۸۰در دانشگاه لندن( Queen Mary )آغاز کرده و در سال۱۳۸۴از رساله خود با درجه عالی دفاع کرد.

دکتر کیا سالاری از سال۱۳۷۰به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شاهد مشغول به کار بوده و در حال حاضر با مرتبه استادی در گروه فیزیولوژی دانشکده پزشکی این دانشگاه مشغول به فعالیت می باشد.

از اهم سوابق اجرایی دکتر کیاسالاری می توان به: دبیر ستاد شاهد و مشاور رئیس دانشگاه شاهد در امور دانشجویی و فرهنگی (۱۳۸۰- ۱۳۷۸)، عضو شورای پژوهشی دانشکده پزشکی دانشگاه شاهد (۱۳۷۹تا کنون)، مدیر کل پژوهشی دانشگاه شاهد (۱۳۸۸- ۱۳۸۶)، جانشین معاون پژوهشی دانشگاه شاهد (۱۳۸۸- ۱۳۸۷)، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه شاهد (از۱۳۸۸تاکنون)، عضویت در ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه شاهد (از۱۳۸۸تا کنون)، مدیر مسئول مجلهBasic and Clinical Pathophysiologyاز سال۱۳۹۰تا کنون، عضو هیئت تحریریه مجله دانشور پژشکی (از سال۱۳۹۵تا کنون)، عضو هیئت موسس و سرپرست مرکز تحقیقات نوروفیزیولوژی دانشگاه شاهد (از۱۳۹۰تا کنون)، عضو هیئت موسس مرکز تحقیقات کارآزمایی بالینی طب سنتی دانشگاه شاهد (از۱۳۹۰تا کنون) و دبیر هیئت ممیزه دانشگاه شاهد (از۱۳۹۳تا کنون) اشاره کرد.

انتشار بیش از۶۰مقاله در مجلات علمی – پژوهشی داخلی و مجلات معتبر بین المللی، راهنمایی و مشاوره بیش از۵۰پایان نامه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری حرفه ای، اجرا یا همکاری در اجرای۱۱طرح تحقیقاتی دانشگاهی و ملی از جمله فعالیت های تحقیقاتی دکتر کیاسالاری است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر