پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۶۷
|
کد خبر: ۱۱۳۵
با حکم وزیر علوم، تحقیقات و فناوری؛

سرپرست جدید دانشگاه ملایر منصوب شد

دکتر منصورغلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی، دکتر خسرو سایوند را به سمت « سرپرست دانشگاه ملایر» منصوب کرد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۳ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در این حکم انتصاب خطاب به دکتر سایوند آمده است:

با عنایت به مراتب تعهد، تخصص و تجارب جناب‌عالی به موجب این حکم به سمت سرپرست دانشگاه ملایر منصوب می شوید.

انتظار می‌رود با بهره مندی از تجارب همه اعضای هیات علمی دانشگاه و استفاده از تمامی ظرفیت ها و همچنین جامعه نیکوکاران حامی آموزش عالی، وظایف سرپرستی دانشگاه را بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های تقدیم شده به مجلس شورای اسلامی و مأموریت‌های تعیین شده برای آن دانشگاه به انجام رسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال و اعمال سیاست‌های مؤثر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت دقیق مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن دانشگاه، نهایت کوشش و اهتمام خویش را به کار برید.

دکتر خسرو سایوند متولد ۱۳۵۵ در شهرستان ملایر، دانش آموخته دکتری ریاضی کاربردی از دانشگاه علم و صنعت و عضو هیات علمی دانشگاه ملایر با مرتبه دانشیاری است.

وی تاکنون راهنمایی ۳۰ پایان نامه کارشناسیارشدو ۳ پایان نامه دکتری را عهده داشته است در سمت های معاون آموزشی، سرپرست حوزه ریاست، مدیر امور آموزشی، مدیر گروه و دبیر هیات اجرایی جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه ملایر مشغول به خدمت بوده است.

توسط دکتر سایوند، علاوه بر تالیف ۵ کتاب تخصصی، تاکنون ۵۰ مقاله علمی و پژوهشی منتشر شده است و وی به عنوان پژوهشگر برتر در سطح دانشکده و دانشگاه انتخاب شده است.

وزیر علوم در نامه جداگانه ای از خدمات دکتر محمد ملکی رئیس سابق دانشگاه ملایر در زمان تصدی مدیریت این دانشگاه قدردانی کرده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه