پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۸۰
|
کد خبر: ۱۱۶۵
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری از تامین اعتبار پاداش پایان خدمت بازنشستگان سال های ۹۵ و ۹۶ وزارت علوم و مؤسسات آموزش عالی خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۰ - ۰۳ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، دکتر منصور غلامی در خصوص پرداخت مطالبات پاداش پایان خدمت بازنشستگان دانشگاه ها، مؤسسات پژوهشی و پارک های علم و فناوری اعلام کرد: با پی گیری های انجام شده، پاداش پایان خدمت همکارانی که در سال های ۹۵ و ۹۶ بازنشسته شده اند، تأمین اعتبار شده و طی ماه های مهر، آبان و آذر توسط خزانه داری کل کشور پرداخت خواهد شد.

این تخصیص اعتبار پیرو پیگیری های حضوری و مکاتبات وزیر علوم با رئیس سازمان برنامه و بودجه در چند ماه اخیر صورت گرفته است.

دکتر غلامی در نامه ای که تیرماه امسال خطاب به رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد، افزایش اعتبارات متمرکز این وزارتخانه از جمله ابلاغ ۳,۵۰۰ میلیارد ریال برای پرداخت پاداش پایان خدمت اعضای هیئت علمی و غیرهیأت علمی را خواستار شده بود.

همچنین وزیر علوم دربخش پایانی این نامه، "لزوم توجه به شأن ارزنده خانواده آموزش عالی به منظور پاسداشت زحمات بازنشستگان معزز" را یادآور و "اقدام عاجلِ سازمان برنامه و بودجه برای ابلاغ اعتبار معادل ۳,۵۰۰ میلیارد ریال به این وزارت از محل ردیف های مرتبط ذیلِ جدول شماره (۹) قانون بودجه سال ۱۳۹۷" را خواستار شده بود.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست