پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۲۹۰
|
کد خبر: ۱۱۷
رئیس صندوق رفاه دانشجویان در شصت و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها که در دانشگاه الزهرا (س) گفت: از برنامه های صندوق رفاه، کمک به ظرفیت سازی خوابگاه های مجردی و متاهلی است و همچنین بخش خصوصی نیز می تواند در این زمینه همکاری کند.
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، ذوالفقار یزدانمهر رئیس صندوق رفاه دانشجویان در شصت و یکمین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها که در دانشگاه الزهرا (س) گفت: از برنامه های صندوق رفاه، کمک به ظرفیت سازی خوابگاه های مجردی و متاهلی است و همچنین بخش خصوصی نیز می تواند در این زمینه همکاری کند.
یزدانمهر تصریح کرد: با برداشت موانع خوابگاه سازی در برنامه ششم توسعه، ابتدای سال ۹۷ آغازبه کار ساخت ۲۰۰ خوابگاه زده می شود.
وی افزود: وزیر علوم در بازدیدی که از صندوق رفاه دانشجویان داشت بر استقرار برنامه ارتقای خوابگاه های دانشجویی، کمک به ساخت خوابگاه های مجردی، لزوم نوآوری در ارائه خدمات به دانشجویان و نوآوری در رویکرد خدمات تغذیه و حمایت جدی از دانشجویان مستعد کم بضاعت تاکید داش و بر همین اساس برنامه های صندوق رفاه دانشجویان در سال ۹۷ متناسب با دغدغه های وزیر علوم و اسناد بالادستی پیش بینی شده است.
رئیس صندوق رفاه دانشجویان در ادامه گفت: در سال ۹۷ نیز ارتقای خوابگاه ها پیگیری خواهد شد و برنامه ما این است که خوابگاه های رتبه ۳ را به سطوح بالاتر برسانیم و حتی به خوابگاه های رتبه ۲ نیز ورود پیدا کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو