پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۴۲
|
کد خبر: ۱۲۰
معاون دانشجویی دانشگاه تشریح کرد:

حال عمومی خانم نیک منش در وضعیت مطلوبی است

دکتر اسدالله نقدی، در گفتگو با پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا) با اشاره به تصادف ظهر امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در مقابل سلف مرکزی دانشگاه گفت: حال عمومی خانم نیک منش در وضعیت مطلوبی است.
تاریخ انتشار: ۰۰:۵۰ - ۲۵ بهمن ۱۳۹۶
دکتر اسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه، در گفتگو با پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا) با اشاره به تصادف ظهر امروز سه شنبه ۲۴ بهمن در مقابل سلف مرکزی دانشگاه گفت: ظهر امروز در مقابل سلف مرکزی دانشگاه، سرکار خانم آزاده نیک منش دانشجوی رشته علوم تربیتی(ورودی 95) دانشگاه بوعلی سینا به دلیل لغزندگی سطح معابر و ازدحام دانشجویان در ساعت نهار، با یک دستگاه اتوبوس از سرویس های دانشجویی تصادف کرده که پس از اطلاع به اورژانس، این دانشجو به سرعت به بیمارستان بعثت همدان منتقل شده و روند درمان وی به سرعت انجام گرفت.
وی افزود: در همان ساعات اولیه آقای حیدری به عنوان نماینده ریاست دانشگاه و آقای مددی به عنوان نماینده معاونت دانشجویی با حضور در این بیمارستان، کیفیت روند درمان این دانشجو را پیگیری کرده اند.
دکتر نقدی خاطرنشان کرد: بنده با وجود حضور در تهران به علت شرکت در جلسه معاونین دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور در وزارت علوم و هم چنین دکتر سلیمانی مدیر امور دانشجویی دانشگاه، جداگانه شخصا چندین مرتبه با والدین خانم نیک منش تماس داشته و آخرین مرتبه کمتر از یک ساعت پیش بود که مادر ایشان از بهبود حال عمومی فرزند خود، بنده را مطلع کردند.
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تاکید کرد: البته لغزندگی سطح معابر دانشگاه به علت بارندگی، بهانه محسوب نمی شود و برخورد لازم با راننده اتوبوس مورد نظر صورت خواهد گرفت.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو