پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴۲
|
کد خبر: ۱۲۲۰
رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور:

همدان پایگاه قهرمانی تیراندازی با کمان غرب کشور می شود

دکتر غلامرضا شعبانی بهار گفت: همدان به زودی تبدیل به پایگاه قهرمانی تیراندازی با کمان غرب کشور خواهد شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۱۳ مهر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، دکتر غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان، در مجمع سالیانه هیأت تیراندازی با کمان استان‌ همدان اظهار داشت: در سال ۹۶ هیأت همدان با صعود چشمگیر جزو ۳ استان برتر کشور شد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور افزود: گزارش مالی و فنی ارائه‌شده گزارش شفافی بود و نشان داد که این هیئت روی ریل اصلی حرکت و پیشرفت قرار دارد.

وی با اشاره به کمک فدراسیون تیراندازی با کمان کشور به هیأت‌های استان‌ها گفت: برای نخستین بار در تاریخ فدراسیون به هیئت‌های استانی مبالغی بین ۱۸ تا ۲۰ میلیون تومانی کمک مالی خواهیم داشت.

شعبانی بهار عنوان کرد: همچنین هر استانی که میزبانی‌ها را تقبل کند علاوه بر دریافت ورودی‌ها؛ فدراسیون نیز از لحاظ مالی کمک خواهد کرد و استان‌ها نگران هزینه‌های میزبانی نباشند.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور با اشاره به لزوم توجه ویژه به رده‌های پایه بیان کرد: این ورزش باید به صورت خانوادگی توسعه یابد تا نوجوانان و جوانان بیشتری جذب این ورزش شوند.

شعبانی بهار عنوان کرد: همچنین این نوید را به هیأت تیراندازی با کمان استان‌ همدان می‌دهم که میزبانی مسابقات المپیک استعدادهای درخشان در آذرماه امسال به همدان واگذار شود تا بیش از پیش شاهد تحول تیراندازی با کمان استان‌همدان باشیم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
ورزشی