پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۴۴۷۴
|
کد خبر: ۱۳۱
با حضور ریاست و اعضای هیات رئیسه دانشگاه؛

وب سایت پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا) رونمایی شد

صبح امروز در جریان برگزاری جلسه هیات رئیسه دانشگاه، با حضور دکتر یعقوب محمدی فر و معاونین ایشان، از وب سایت پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا) رونمایی شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۵ - ۳۰ بهمن ۱۳۹۶
به گزارش بسنا، صبح امروز در جریان برگزاری جلسه هیات رئیسه دانشگاه، با حضور دکتر یعقوب محمدی فر و معاونین ایشان، از وب سایت پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا(بسنا) رونمایی شد.
در این جلسه، محمود محمدی فیض، سردبیر بسنا، با تشریح فعالیت های این پایگاه خبری، توضیحات لازم را پیرامون رویکردها و سرویس های مختلف بسنا ارائه کرده و اعلام کرد: وب سایت بسنا از امروز به صورت رسمی در دسترس عموم دانشگاهیان قرار دارد و مخاطبان بسنا می توانند از طریق آدرس www.basna.ir اخبار مورد نیاز خود را دنبال کنند.
وی اظهار کرد: بسنا رسانه ای برای آحاد دانشگاهیان است و در نظر دارد تا اخبار مختلف و مورد نیاز هر مخاطبی را در دانشگاه پوشش دهد.
سردبیر بسنا بیان کرد: در این پایگاه خبری، دانشجویان جایگاه ویژه ای دارند و یکی از اهم اولویت ها برای بسنا، پوشش اخبار دانشجو است و برای تحقق این موضوع نیز یک سرویس جداگانه برای دانشجو و مسائل دانشجویی در نظر گرفته شده است.
وی در پایان به هیات تحریریه بسنا اشاره کرده و گفت: دانشجویان، رکن اساسی این پایگاه خبری هستند و بسنا افتخار دارد در حال حاضر از حضور ۵۰ نفر از دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در قالب خبرنگار، عکاس، طراح، فیلمبردار و تدوین گر در هیات تحریریه خود بهره مند است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست