پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۴۹۴
|
کد خبر: ۱۳۶۸
دکتر حسن ختن لو در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بسنا، اظهار کرد: مرکز تحقیقات پیشرفته علوم سیگنال و تصویر دانشگاه بوعلی سینا با همکاری گروه های مختلف آموزشی این دانشگاه از جمله گروه کامپیوتر، برق، رادیولوژی و ریاضی کاربردی تأسیس و راه اندازی می شود.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۷

دکتر حسن ختن لو رئیس بنیاد نخبگان استان همدان، در گفتگوی تلفنی با خبرنگار بسنا، اظهار کرد: مرکز تحقیقات پیشرفته علوم سیگنال و تصویر دانشگاه بوعلی سینا با همکاری گروه های مختلف آموزشی این دانشگاه از جمله گروه کامپیوتر، برق، رادیولوژی و ریاضی کاربردی تأسیس و راه اندازی می شود.

وی اضافه کرد: مرکز تحقیقات پیشرفته علوم سیگنال با همکاری دانشگاه بوعلی سینا، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان و دانشگاه صنعتی همدان، دومین مرکز از نوع خود در کشور است که اولین مرکز آن در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان قرار دارد.

وی افزود: هدف این مرکز متمرکز کردن تحقیقات در حوزه سیگنال و تصویر و ایجاد هماهنگی بین محققانی است که در این حوزه فعالیت دارند.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بی نام
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۷/۰۸/۰۵
گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی استعدادهای دیگری غیر از آقای دکتر ختن لو دارد. چرا ما دانشجویان همیشه ایشان را در این اخبار می بینیم. به نظر من منزوی کردن اساتید دیگر گروه هایی چون برق و کامپیوتر کار شایسته ای نیست.
صفحه نخست