پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴۶
|
کد خبر: ۱۵۰
علی اکبر رائفی پور در جمع دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا؛

به موضوع انقلاب و پیروزی اش منصفانه نگاه کنید

پژوهشگر عرصه صهیونیسم: عقاید و دانسته های سیاس تان را کنار بگذارید و به موضوع انقلاب و پیروزی اش منصفانه نگاه کنید و ببینید چه دستاوردهایی داشته است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۱۰ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۶
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا)، علی اکبر رائفی پور، پژوهشگر عرصه صهیونیسم، ظهر امروز در برنامه ای که به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در سالن شهید چمران برگزار شد، گفت: انقلاب اسلامی ایران زمانی که به پیروزی رسید با چالش های متفاوتی رو به رو شد؛ از جمله چالش های گفتمانی، یعنی افرادی هستند که در انقلاب اسلامی ایران، در مورد اهمیت اسلام و ایران اختلاف نظر دارند و از همان ابتدا موجب یک انشقاق میشود. بعبارت دیگر یعنی ما مردم، اسلام را برای ایران می خواهیم یا ایران را برای اسلام و باید کدام را انتخاب کنیم. از این رو قرآن اسلامی میگوید: همه چی ازآن خداست و اسلام یعنی همیشه برای خدا باش.

رائفی پور خاطر نشان کرد: من معتقدم وقتی که انقلاب به پیروزی رسید، سه سرویس جاسوسی از ابتدا در انقلاب نفوذ داشتند، قبل و بعد از انقلاب هم در ایران کار می کردند که اولین آنها، سی آی ای است که به وسیله ساواک ایجاد شده بود و از قبل از انقلاب در ایران فعال است. دومین سرویس، موساد است که شاخه نظامی اسرائیل است، با همکاری ساواک و سیستم اطلاعاتی اسرائیل، شبکه ای را بوجود آوردند به نام زیتون و هم چنین طرح های متفاوتی از جمله طرح کریستال را اجرا کردند، که خودشان می گویند: از مبارزین ایرانی که قبل از انقلاب با مبارزین فلسطینی ارتباط دارند، موساد بواسطه ساواک منبع گیری می کند.

وی هم چنین از تجربیات موساد گفت و اضافه کرد: موساد و ساواک به دلیل درگیر بودن با جنگ شهری، تجربیات و اطلاعاتشان بیشتر از سی آی اِی است.

رائفی پور ادامه داد: سومین سرویس، اِم آی سیکس است؛ وزارت مستعمراتش سابقه دویست ساله در ایران دارد و در بین بازار و گروه های مذهبی نفوذ دارد و احساس رقابتی بر سر ایران با آمریکا دارد.

وی تصریح کرد: نقطه مشترک و هدف این سرویس ها آنجاست که علیه اسلامی بودن جمهوری اسلامی ایران و علیه آرمان فلسطین فعالیت می کنند.

رائفی پور با اشاره به ساختار کاری این سرویس های جاسوسی گفت: مدل کاری سی آی اِی، مذهبی نیست و نمی تواند برای رسیدن به اهدافش این گونه رفتار کند و در نهایت، خروجی آن، لیبِرالیسم است. مدل کاری موساد نفوذ در بین مذهبی های به ظاهر خیلی انقلابی است و این بسیار خطرناک است.

وی تأکید کرد: عقاید و دانسته های سیاسی تان را کنار بگذارید و به موضوع انقلاب و پیروزی اش منصفانه نگاه کنید و ببینید چه دستاوردهایی داشته است. مثلا رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس، وقتی می دیدند که آرپیجی تأثیری بر تانک ها ندارد، سوار بر موتور به دل سرباز ها و تانک های دشمن می زدند و نارنجک را داخل تانک می انداختند و تن به تن می جنگیدند.

در ادامه این برنامه، رائفی پور به سوالات نمایندگان تشکّل های دانشجویی پاسخ داد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو