پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۵۹۸
|
کد خبر: ۱۵۹۰
معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در جمع دانشجویان:

در تلاشیم تا دانشجویان در سطح حداقل قابل قبولی از تسهیلات رفاهی باشند

دکتر اسدالله نقدی اظهار کرد: امیدواریم در آینده همه خوابگاه های ما  مانند فرزانگان، زینب  و غدیر باشند؛ گاهی باید دید خود را تغییر دهیم و سطح توقعاتمان را با امکانات موجود متناسب کنیم؛ در تلاشیم تا دانشجویان در سطح حداقل قابل قبولی از تسهیلات رفاهی باشند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۵ - ۲۹ آبان ۱۳۹۷
به گزارش خبرنگار بسنا، دکتراسدالله نقدی معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در جمع اعضای شورا صنفی و دانشجویان خوابگاهی گفت: در دانشگاه بوعلی سینا حدودا 18بلوک خوابگاهی داریم که 10الی 11بلوک در اختیار دختران و 7الی8 مورد در اختیار پسران است. 

دکتر نقدی ادامه داد: امسال در  حوزه خوابگاه و سراهای دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا شاهد تحولات بسیار خوبی بودیم که سبب جلب نظر دانشجویان به ویژه دخترانی که در خوابگاه ها ساکن هستند شد.

وی افزود: در این مدت سعی شده است تا شرایط بهتری را در خوابگاه‌ها برای دانشجویان فراهم کنیم؛ به عنوان مثال برای دانشجویان دختر ما موظفیم ۸ نیمسال خوابگاه تامین کنیم، ۴ سال برای کارشناسی و ۲ سال برای کارشناسی ارشد.

معاون دانشجویی دانشگاه بیان کرد: در این بین یک سری ناملاحظات انجام گرفته است، ظرفیت‌ اتاق‌ها بر خلاف رضایت ما افزایش یافت و برخی از دانشجویان به ویژه دختران مجبور به اسکان در خارج از دانشگاه، در خوابگاه‌های دولتی و یا مساکن اجاره‌ای شدند؛ البته قابل ذکر است که در این بین سازمان سنجش ظرفیت را در ارشد و کارشناسی نیز افزایش داده بود؛ امیدواریم در نیمسال دوم بتوانیم با کاهش فشارهای وارده، وضعیت متفاوت تری برقرار کنیم.

وی ادامه داد: همانطور که همگی میدانیم، خوابگاه‌های این دانشگاه هم تراز با خوابگاه‌های دانشگاه‌های برتر مانتد اصفهان، مشهد، تبریز و قزوین است و چه بسا ممکن است در برخی شرایط از آنها نیز بهتر باشد؛ بنابراین با وجود فشارهای موجود تمام سعی ما این بود که اینگونه بی برنامگی‌ها به دانشجویان منتقل نشود.

نقدی اظهار کرد: امیدواریم در آینده همه خوابگاه های ما  مانند فرزانگان، زینب  و غدیر باشند؛ گاهی باید دید خود را تغییر دهیم و سطح توقعاتمان را با امکانات موجود متناسب کنیم؛ در تلاشیم تا دانشجویان در سطح حداقل قابل قبولی از تسهیلات رفاهی باشند.

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا گفت: همانطور که ما وظیفه داریم حرمت شما را نگه داریم، به همان شکل شما نیز باید حرمت اساتید و مسوولان دانشگاه را حفظ کنید.

وی مطرح کرد: مرکز مشاوره پناهگاه بچه های است که از هرناحیه احتیاج به مشورت، مشاوره و کمک دارند‌؛ همچنین حراست دانشگاه نیز باید حافظ امنیت شما باشد و هرجایی که نیاز به کمک داشتید  و به مشکل برخورد کردید از شما دفاع کنند.

خبرنگار: معتمد
عکس: آقایی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست