پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۵۰
|
کد خبر: ۱۶۰۴
دبیر علمی مسابقات منطقه ای ACM و عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه مسابقات ACM و در منطقه چند سالی است که دستاورد های خوبی داشتیم؛ همچنین مسابقاتی که درغرب آسیا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، رتبه های رضایت بخشی را کسب کردیم که همیشه باعث افتخار ما بوده است.
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۱ آذر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر میرحسین دزفولیان دبیر علمی مسابقات منطقه ای ACM و عضو هیأت علمی گروه کامپیوتر دانشگاه بوعلی سینا اظهار کرد: از بدو تأسیس رشته کامپیوتر در دانشگاه بوعلی سینا سعی شده است، که علیرغم کمبود امکاناتی که داشتیم، زمینه را فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند استعدادهای خود را در زمینه های مختلف علمی نشان دهند.

وی افزود: خوشبختانه در زمینه مسابقاتACM و در منطقه چند سالی است که دستاورد های خوبی داشتیم؛ همچنین مسابقاتی که درغرب آسیا در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، رتبه های رضایت بخشی را کسب کردیم که همیشه باعث افتخار ما بوده است.

دزفولیان تأکید کرد: جای امیدواری است برای کسانی که در رشته کامپیوتر تحصیل می کنند؛ مسلما با گرایش کامپیوتر و گسترش آن در تمام زمینه ها شاهد وضعیت مطلوبی خواهیم بود و انتظار داریم که دانشگاه بوعلی سینا هم بتواند حمایت بیشتری در این زمینه از رشته و کاربرد های آن داشته باشد.

خبرنگار: احمدلی

عکاس: آقایی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری