پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۱۳۱
|
کد خبر: ۱۷۳۲
در آستانه روز دانشجو، دکتر یعقوب محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا از افتخار آفرينان يازدهمين جشنواره ملي حركت تقدیر کرد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۴ آذر ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، در آستانه روز دانشجو، از افتخار آفرينان يازدهمين جشنواره ملي حركت، توسط رئیس دانشگاه بوعلی سینا تقدیر شد.

در ابتداي این جلسه دكتر اکبر عروتي موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گزارشي از روند برگزاري جشنواره ملی حرکت ارائه کرد.

در ادامه دكتر محمدي فر ضمن تبريك و قدرداني از زحمات انجمن هاي علمي دانشجويي دانشگاه، بر اهميت و جايگاه انجمن ها در ارتقاء علمي دانشجويان تأكيد کرد.

در انتهاي برنامه ابتدا تقديرنامه جشنواره حرکت به دكتر محمدي فر به عنوان رئيس دانشگا بوعلي سينا و تحت عنوان دانشگاه شايسته تقدير يازدهمين جشنواره ملي حركت تقديم ايشان گرديد و در ادامه از افتخار آفرينان جشنواره تقدير شد.

گفتي است در اين دوره از جشنواره ملی حرکت که در دانشگاه اصفهان برگزار شد، دانشگاه بوعلي سينا در زمينه هاي زیر موفقيت كسب نموده است:

١- انجمن علمي دانشجويي كارآفريني(ارتباط با صنعت و جامعه)، به عنوان انجمن علمي شايسته تقدير

٢- كسب رتبه سوم بخش انجمن برتر، توسط انجمن علمي دانشجويي طراحي صنعتي دانشگاه بوعلي سينا

٣- دانشگاه بوعلي سينا به عنوان يكي از ٥ دانشگاه شايسته تقدير در حوزه عملكرد انجمن هاي علمي دانشجويي

٤- تقدير از حبيب كريمي و مسلم ولايي طالع به عنوان مسوول بخش ارتباط با صنعت تقدير صورت پذيرفت.

5- تقدير از پروانه رسولي فرخ كارشناس انجمن هاي علمي دانشجويي

گفتني است بخش ارتباط با صنعت و جامعه براي اولين بار به جشنواره ملي حركت افزوده شده بود و مسؤوليت آن با دانشجويان دانشگاه بوعلي سينا بوده است.

خبرنگار: آقایی

عکس: رسولی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست