پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۱۹
|
کد خبر: ۱۷۳۶
سعید کوروش رحیم گفت: ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز، بیشترین بازدهی، ایمان قوی و شعور بسیار، از خصوصیات بسیجیان است و همین ویژگی‌ها بود که بسیج را به نیرویی پر توان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش‌ها و هنجار‌ها تبدیل کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۴ - ۱۵ آذر ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از دانشجو، سعید کورش رحیم، دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی همدان، اظهار داشت: بسیج توانمندی‌های تحسین برانگیز و عظیمی را به نمایش گذاشته و به اعتراف دوست و دشمن، مایه افتخار و سربلندی اسلام، انقلاب و کشور شده است.

وی افزود: اگر ظرفیت‌های بسیج شناخته شود و با مدیریت صحیح هدایت شود، می‌توان از قدرت و توان خودجوش بسیج، برای اعتلای انقلاب اسلامی و ایران عزیز بهره برد.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی همدان خاطرنشان کرد: از این توانمندی‌ها می‌توان در امور اقتصادی فرهنگی و رفاهی ـ اجتماعی و دیگر زمینه‌ها که باید شناخته شود، استفاده کرد.

وی با تأکید بر اینکه بسیج بهترین پشتوانه علمی، فرهنگی و دفاعی برای آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی است، ادامه داد: ساده زیستی، صفا و صمیمیت، ایثار و گذشت، بهره گیری در حد نیاز، بیشترین بازدهی، ایمان قوی و شعور بسیار، از خصوصیات بسیجیان است و همین ویژگی‌ها بود که بسیج را به نیرویی پر توان برای حراست و نگهبانی از اسلام و ارزش‌ها و هنجار‌ها تبدیل کرد.

کورش رحیم با بیان اینکه بسیجی در تمام عرصه ها، به فرمان مقام ولایت می‌نگرد، تصریح کرد: بسیجی مانند عمار، ابوذر، مقداد و کمیل حاضر و ناظر بوده و عاشق و مرید ولایت است، چراکه سعادت جاوید و سربلندی دنیوی را در پیروی از ولایت دیده و بدان معتقد است.

وی اضافه کرد: اطاعت بسیجی از ولایت اطاعتی آگاهانه و برای دینداری است. بسیجی به اطاعت با معرفت و شناخت، ایمان و اعتقاد دارد.

دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی همدان بیان کرد: باتوجه به فرمایشات مقام معظم رهبری، امروز بسیج 3 موضوع را باید دنبال کند، که عبارتند از مبارزه با نفوذ دشمنان، کمک به دولت در برنامه‌های مختلف به‌ویژه در حیطه اقتصاد مقاومتی و مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، که باید مورد توجه همگان به‌ویژه بسیجیان قرار بگیرد.

وی ادامه داد: امروز بسیج علاوه بر این که کشور را از گزند دشمنان داخلی و خارجی بیمه کرده، این تفکر و روحیه بسیجی دو کشور عراق و سوریه را در برابر خطر نابودی حفظ کرد و امروز ثمره همان تفکر به مدد شهدای مدافع حرم دیده می شود.

کورش رحیم با بیان اینکه متأسفانه داخل کشور عده‌ای می‌خواهند چراغ بسیج را که امام راحل آن را در پنجم آذر سال ۵۸ روشن کرد، خاموش یا کم نور کنند، ادامه داد: غافل از اینکه چراغ بسیج خاموش شدنی نیست و روز به روز نورانی‌تر می‌شود و امروز به الگویی برای مردم سایر کشور‌های دنیا شده است.

وی تأکید کرد: امروز متاسفانه تفکر ناب بسیج در دولتمردان ما دیده نمی‌شود. تفکری که با اشرافیت و نگاه از بالا به پایین کاملا در تضاد است؛ وزیری که میلیارد‌ها سرمایه دارد، چگونه می تواند مشکلات امروز کشور را رفع کند.

دبیر شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی همدان تفکر دولت را جدا از مردم دانست و گفت: تفکری که مشکلات کشور را به بیرون مرز‌ها پیوند می‌زند و هیچ توجهی به جوانان ندارد، هرگز راهگشای مشکلات امروز جامعه نمی‌تواند باشد.

وی ادامه داد: امروز مردم از دولتمردان و نمایندگان خود راضی نیستند و در زمانی که باید تمام فکر و تلاش مسؤولان به حل مشکلات اقتصادی باشد، به فکر لابی‌های سیاسی خود هستند.

کورش رحیم گفت: نماینده‌ای که علاوه بر حقوق مجلس ۲۰ میلیون درآمد از وزارت نفت دارد، هرگز نمی‌تواند مشکلات اقتصادی کشور را لمس کند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو