پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۲۰
|
کد خبر: ۱۸۲
توکلی از پایان مهلت ثبت نام دوره های کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت ۲۴ امشب دوشنبه هفتم اسفند خبر داد.
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۶ - ۰۷ اسفند ۱۳۹۶
دکتر حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور، ضمن اعلام این‌ مطلب افزود: ثبت نام برای پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی بهمن ماه ۹۶ از روز شنبه ۲۸ بهمن ماه ۹۶ از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور آغاز شده است و با توجه به مهلت تمدید شده ساعت ۲۴ دوشنبه ۷ اسفند پایان می پذیرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: تا امروز دوشنبه ۷ اسفند تعداد ۴۱ هزار و ۹۳۲ داوطلب در دوره‌های کاردانی علمی کاربردی ثبت نام کرده‌اند.

دکتر توکلی گفت: گزینش دانشجو در هر یک از رشته‌های تحصیلی بر اساس معدل کل مندرج در گواهینامه معتبر دیپلم، نوع دیپلم و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان، بومی و با توجه به صلاحیت های عمومی داوطلبان بر اساس ضوابط دانشگاه جامع علمی کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، داوطلبان لازم است با کارت های عضو شبکه شتاب با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش با پرداخت ملبغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) به عنوان وجه ثبت نام نسبت به دریافت اطلاعات کارت اعتباری شماره ۱۲ رقمی اقدام کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش