پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۷۱
|
کد خبر: ۱۸۶۹
دکتر محمد رضا آهنچیان، مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی در دیدار با نمایندگان دانشجویان استعدادهای درخشان گفت: با همکاری بخش های مختلف وزارت علوم و سایر نهادهای مسئول، حمایت از دانشجویان استعدادهای درخشان را افزایش می دهیم.
تاریخ انتشار: ۱۹:۱۷ - ۱۱ دی ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از وزارت علوم، در نشست مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم و نمایندگان دانشجویان استعدادهای درخشان مقاطع تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاه های سراسر کشور، زمینه های حمایت بیشتر از دانشجویان استعدادهای درخشان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر محمدرضا آهنچیان، در این نشست گفت: تلاش می کنیم با اصلاح آیین نامه های موجود و جلب همکاری همه بخش های مختلف وزارت علوم و نهادهای مسئول از قبیل بنیاد ملی نخبگان و سازمان نظام وظیفه، از دانشجویان استعدادهای درخشان حمایت های بیشتری کنیم و برگزاری این نشست برای دریافت نظرات دانشجویان و استفاده از خرد جمعی صورت گرفته است.

وی تاکید کرد: دانشجویان یاوران نقاد مسئولان وزارت علوم هستند و تلاش شبانه روزی مدیران این وزارتخانه برای رشد علمی کشور و در راستای اهداف و تلاش های دانشجویان است.

مدیرکل دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم افزود: دانشجویان استعدادهای درخشان تلاش کنند رشد خود را از آموزش فراتر برده و درهمه ابعاد پژوهشی، فرهنگی، هنری و ورزشی در جمع سرآمدان دانشگاه قرار بگیرند.

وی تاکید کرد: حضور دانشجویان استعدادهای درخشان در برنامه های فوق برنامه، فعالیت های گروهی و کمک به سایر دوستان و همکلاسی ها باعث همدلی و همراهی همه دانشجویان با آنها شده و به موفقیت بیشتر کمک خواهد کرد.

دکتر آهنچیان از دانشجویان خواست تا در صورت علاقه مندی در کنار مدیران و کارشناسان دفتر برنامه ریزی آموزش عالی وزارت علوم قرار گرفته و همواره پیشنهادات و انتقادات خودرا به این دفتر ارسال کنند.

در ادامه این نشست، تعدادی از دانشجویان دیدگاه ها و سوالات خودرا در خصوص رویه های موجود حمایت از استعدادهای درخشان مطرح کردند و مدیریت و کارشناسان این دفتر پاسخ های لازم را ارائه کردند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آموزش و پژوهش