پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۲۶
|
کد خبر: ۱۸۸۰
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، در گردهمایی اساتید گروه معارف دانشگاه پیام نور افزود: اساتید گروه معارف وظیفه دارند علاوه بر ارائه دانش و اطلاعات لازم به دانشجویان، مزکّی و مربی نیز باشند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۵ دی ۱۳۹۷

به گزارش بسنا، حجت‌الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، با تاکید بر لزوم تحول در دروس معارف اسلامی گفت: دروس معارف اسلامی، بعد از انقلاب اسلامی با توجه به ضرورت تبیین مبانی دینی در دانشگاه ها، جزو سرفصل دروس قرار گرفت و امروز باید این دروس متناسب با شبهات دانشجویان تنظیم و به روز رسانی شود.

وی در گردهمایی اساتید گروه معارف دانشگاه پیام نور افزود: اساتید گروه معارف وظیفه دارند علاوه بر ارائه دانش و اطلاعات لازم به دانشجویان، مزکّی و مربی نیز باشند.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، با عنوان اینکه استاد تراز در نظام فکری تعلیم تربیت کسی است که خود را مسئول دانش و تربیت دانشجویان در تمامی زمینه ها بداند، اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در حالی ۴۰ امین سال خود را پشت سر می گذارد که هجمه های بسیاری از سوی دشمنان به همه ارکان جامعه به ویژه ارکانی که سبب انسجام و وحدت مردم در آغاز انقلاب بوده است، وارد می شود.

حجت الاسلام رستمی افزود: انقلاب اسلامی دارای دستاوردهای بسیار ارزشمندی است که دانشجویان باید از آن مطلع باشند و وظیفه اساتید گروه معارف در دانشگاه ها برای ارائه دانش و بینش دینی به دانشجویان بسیار سنگین است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست