پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۵۳۸۳
|
کد خبر: ۱۹۴۱
رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا اعلام کرد: ثبت نام وام هاي دانشجويي دوره های روزانه و نوبت دوم و همچنین وام ويژه دكتري در نيمسال دوم سال تحصيلي 98-97 آغاز شد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۶ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا اعلام کرد: ثبت نام وام هاي دانشجويي دوره های روزانه و نوبت دوم و همچنین وام ويژه دكتري در نيمسال دوم سال تحصيلي 98-97 آغاز شد.

وی افزود: ثبت نام وام هاي دانشجويي نيمسال دوم سالتحصيلي 98-97 از طريق پورتال دانشجويي صندوق رفاه، به آدرس اينترنتي bp.swf.ir فعال گرديده و ضروري است دانشجويان متقاضي وام در مهلت مقرر ضمن مراجعه به آدرس پورتال و ثبت درخواست خود، مستندات و مدارك مورد نظر را برابر با مقررات صندوق رفاه به اداره رفاه دانشجويي تحويل نمايند .

غلامی در ادامه به نكات مهمی اشاره کرده و گفت :با نظر به مفاد بخشنامه وام نيمسال جاري (شماره 18180 مورخ 29/10/97) و تاكيد بخشنامه بر ضرورت تسريع در ثبت و ارسال ليست هاي وام و همچنين محدوديت اعتبارات ابلاغي، دانشجويان متقاضي سريعا نسبت به ثبت درخواست در سيستم و ارائه مدارك لازم اقدام نمايند.

وی اضافه کرد: دانشجوياني كه سابقه دريافت وام در مقطع فعلي را دارند، پس از ورود به آدرس فوق الذكر از دكمه ورود به پورتال فاز2وارد شده و درخواست خود را درج نمايند.

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: دانشجوياني كه درمقطع فعلي فاقد پرونده فعال در پورتال باشند، ضمن افتتاح حساب در بانك تجارت شعبه دانشگاه بوعلي سينا و اعلام شماره حساب به اداره رفاه،نسبت به تهيه و ارائه سند تهدنامه محضري (تعهدنامه باز پرداخت وام دانشجويي با ضامن معتبر) اقدام نمايند .

وی تاکید کرد: افتتاح حساب دانشجويان دانشكده هاي اقماري در ساير شعب بانك تجارت بلامانع مي باشد.

غلامی تصریح کرد: دانشجويان دوره شبانه جهت دريافت وام نياز به افتتاح حساب ندارند و وام تاييد شده به حساب دانشگاه با عنوان دانشجوي گيرنده وام واريز مي گردد.

وی در ادامه عنوان کرد: دانشجويان شبانه (نوبت دوم) در صورتي كه معافيت از پرداخت شهريه داشته باشند و شهريه نامبردگان از طريق نهادهاي قانوني ذيربط پرداخت مي گردد، مجاز به ثبت درخواست نبوده و در صورت درخواست و واريز وام شهريه نامبردگان به حساب مالي دانشگاه، وام شهريه مربوطه به هيچ وجه قابل استرداد به دانشجو نبوده و دانشجو ملزم به عودت وام و كارمزد آن به حساب صندوق رفاه خواهد بود.

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پایان اظهار داشت: دانشجويان مقطع دكتري نیز كه تقاضاي وام تحصيلي داشته باشند امكان دريافت وام ويژه دكتري را نخواهند داشت.

جهت دانلود فرم شماره 1 وام ویژه دکتری صندوق رفاه کلیک کنید

جهت دانلود فرم شماره 2 وام تحصیلی ویژه دکتری صندوق رفاه کلیک کنید

جهت دانلود فرم شماره 1 وام ویژه دکتری بانک توسعه تعاون کلیک کنید

جهت دانلود فرم شماره 2 وام ویژه دکتری توسعه تعاون کلیک کنید

جهت دانلود فرم وام ضروری ویژه دکتری کلیک کنید

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشجو