پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۴۴۱
|
کد خبر: ۱۹۵۵
رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها گفت: در حال بررسی وضعیت نحوه اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه ها در این مراکز هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۱ - ۰۷ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش بسنا و به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، حجت الاسلام مصطفی رستمی با اشاره به نظارت بر اجرای سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها گفت: این سند تا حدودی در دانشگاه‌ها اجرایی شدهاما باید مورد بازنگری قرار گیرد.

وی افزود:سند اسلامی شدن دانشگاه‌ها یک سند مصوب است کهابلاغ شده و در دستور کار دانشگاه‌ها قرار گرفته است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها با بیان اینکه محدوده و موفقیت‌های دانشگاه‌ها در اجرایسند اسلامی شدن نظارت می‌شود، اظهار داشت:در این سند پیش بینی شده که پس از مدتی مورد بازخوانی و اصلاح قرار گیرد.

رستمی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نهاد رهبری در دانشگاه‌ها از نحوه اجرای این سند در دانشگاه‌ها در حال گرفتن آمارهایی است که کیفیت اجرا، سطح اجرا و ضرورت بازنگری سند براساس این آمارها بررسی می‌شود.

وی ادامه داد: به طور کلی این سند یکی از سندهایی است که دانشگاه‌ها تا حدودی آن را اجرا کردند، اما انتظار ما این است که با کیفیت بهتری اجرا شود.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: مکانیزم ارزیابی دانشگاه‌ها در خصوص کیفیت اجرای سند را شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در دستور کار قرار داده است.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست