پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۲۷
|
کد خبر: ۱۹۶۹
معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد:

مراسم 40 - 45 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود

دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگو با بسنا خبر داد: مراسمی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و چهل و پنج سالگی دانشگاه بوعلی سینا موسوم به 40 - 45 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۲ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۷
دکتر اکبر عروتی موفق معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا خبر داد: مراسمی به مناسبت چهل سالگی انقلاب اسلامی و چهل و پنج سالگی دانشگاه بوعلی سینا موسوم به 40 - 45 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می شود.

وی افزود: این مراسم که با حضور حجت الاسلام و المسلمین مصطفی رستمی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های کشور همراه است، روز چهارشنبه 17 بهمن 97 از ساعت 10 صبح در سالن همایش های سرو دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد.

عروتی موفق اظهار داشت: یکی از اهداف برگزاری این مراسم، گرامیداشت چهل سالگی پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است که با حضور اقشار مختلف دانشگاهیان، اعضای هیأت رئیسه دانشگاه و مسؤولین استانی برپا خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت چهل و پنجمین سال تأسیس دانشگاه بوعلی سینا، علاوه بر حضور رؤسای پیشین دانشگاه بوعلی سینا در این مراسم، بخشی از مستند "دانشگاه بوعلی سینا در گذر زمان" نیز در این برنامه اکران می شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: در حاشیه برگزاری این مراسم، نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب و دانشگاه بوعلی سینا نیز در محل برگزاری مراسم برپا شده، که پذیرای بازدید علاقه مندان خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: در جریان برگزاری این مراسم، به پاس زحمات چندین ساله دانشگاهیان، از بازنشستگان دانشگاه بوعلی سینا تقدیر خواهد شد.

وی در نهایت از عموم دانشگاهیان دعوت کرد تا در این مراسم شرکت کنند.

خبرنگار: اسماعیلی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست