پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۲
|
کد خبر: ۱۹۸۳
مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در مراسم گراميداشت چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: وقتی اعتراضاتی به عنوان جلیقه زرد ها در اروپا علیه نظام سرمایه داری به راه افتاد، گفتند ما به انقلاب ۵۷ مردم ایران اقتدا کردیم، چرا که هدف انقلاب قرار دادن مردم در مسیر بیداری است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۷ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، حجت الاسلام و المسلمين علی محمد عباسی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه بوعلی سینا، در مراسم گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و چهل و پنجمین سال تأسیس دانشگاه بوعلی سینا، که در سالن همایش های سرو دانشکده کشاورزی برگزار شد، بيان داشت: دشمنان ما قصدشان این بود که مردم ایران، چهل سالگی انقلاب را نبینند، به این منظور از تمام توان داخلی و خارجی خود برای تحقق هدفشان استفاده کردند، اما امروز کشور روز به روز بالنده تر شده و شاهد دستاورد های عظیم نظام در حوزه های مختلف هستیم که این محصول، بذر افرادی است که در سال های جنگ و ظلم مقتدرانه ایستادگی کردند .

وي در ادامه افزود : در دورترین نقاط جهان در جهت حفظ آرمان ها و امنیت کشور، افراد در جبه های گوناگون ایستادگی کردند تا اجازه تنفس را به استکبار ندهند؛ اگر بذر جان نبود امکان نداشت در چنین امنیتی زندگی کنیم و نقشی در اعتلای انقلاب اسلامی داشته باشیم.

عباسي تصریح کرد: ما مدیون و مرهون انقلابیون هستیم و خواهیم بود؛ همه ما باید در جهات مختلف قدم برداریم، امروزه بذر علم و فناوری در اختیار من و شماست.

وي تشریح کرد: بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی، استقلال است. امروزه بیگانه ای بدون اجازه، حق استفاده از تجهیزات نظامی ما را ندارد در صورتی که سلاح های دشمن و نیروی نظامی شان را که قصد تعرض به کشور را دارد ذلیلانه در اختیار می گیریم

مسؤول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه بوعلي سينا در پایان گفت: از مؤلفه های اقتدار، علم و فناوری است که در رتبه های بالای علمی قرار داریم؛ دانشگاهیان نیز نقش موثری در این زمینه دارند، ما به دانشگاهیان اعتقاد و اعتماد داریم؛ در عینی که به دولتمردان انتقاد داریم، اما اعتقاد و اعتماد داریم، چرا که همه اینها نقشی در اعتلای انقلاب اسلامی و دانشگاه داشته و دارند و وظیفه ماهم کمک در جهت ایفای نقش این عزیزان است.

خبرنگار: حوائجي 
عكس: موسوي ستوده


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست