پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۵۰
|
کد خبر: ۲۰۴۴
دکتر حمیدرضا دزفولیان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا در کارگاه کسب و کار نخستین همایش مهندسی صنایع گفت: با شناخت نیازهای مختلف بازار می‌توان علاوه بر ورود نوآورانه به بازار کار، خدمات بهتری را به مشتریان ارائه و ارزش‌های‌ پیشنهادی نوآورانه با کارآمدی بیشتر در مقایسه با نمونه‌های مشابه را عرضه نمود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۵۸ - ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر حمیدرضا دزفولیان عضو هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا، با حضور در کارگاه کسب و کار نخستین همایش مهندسی صنایع که در دانشکده فنی و مهندسی برگزار شد، به ضرورت تجربه اندوزی در کارهای عملی برای مهندسین این رشته اشاره نمود و افزود: احتمال موفقیت در پروژه‌های تیمی بسیار بیشتر از امور فردی است.

وی حضور شرکای کاری با انگیزه کاهش هزینه، کسب منافع خاص، بهبود مدل کسب و کار و نیز کاهش ریسک را از اهداف کلیدی مشارکت عنوان نمود و خاطرنشان کرد: این مشارکت‌ها می‌تواند هزینه محور بوده و با کم کردن هزینه ها کسب و کار را بهبود بخشد و یا ارزش محور بوده و ارائه ارزش پیشنهادی مرغوب مورد نظر باشد.

دزفولیان با ارائه مدل جدیدی برای مدیریت کسب و کار، برقراری ارتباط مؤثر با مشتریان را یادآور شد و انواع جریان‌های درآمدی شامل فروش دارایی، حق استفاده، حق عضویت، قرض دادن، اعطای حق امتیاز، دستمزد کارمزدی و انجام تبلیغات را به تفصیل معرفی نمود.

خبرنگار: قاسمیه
عکاس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری