پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۰۵
|
کد خبر: ۲۰۶۲
در راستای بررسی مسائل پیش رو، جلسه مدیران شرکت ها و هسته های پذیرش شده با مدیریت و کارشناسان مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۲۴ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه بوعلی سینا میزبان مدیران هسته های فناور و شرکت هایی بود که در طی 6 ماه گذشته در مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه پذیرفته و مستقر گردیده اند.

این نشست به منظور آشنایی شرکت ها و هسته ها با وظایف و اختیارات مرکز و خدمات قابل ارائه و حمایت های مرکز از واحدهای پذیرش شده، برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس اصغر بیات مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه، به تشریح دستور کار جلسه، وظایف، اختیارات، خدمات و امکانات قابل ارائه به هسته ها و شرکت های مستقر در مرکز پرداخته و توضیحات مبسوطی در این خصوص ارائه نمود.

در ادامه، مدیران هسته ها و شرکت های حاضر در نشست به معرفی ایده محوری و محصولات تولیدی و خدمات قابل ارائه خود پرداخته و توضیحاتی در خصوص توانمندی ها و ایده محوری در دست اجراء ارائه نمودند و همچنین به بیان تجربیات خود در این زمینه پرداخته و در مواردی نیز به سوالات سایر حاضرین و درخواست های آنان جهت همکاری و تعامل بیشتر پاسخ دادند.

اعضای حاضر در جلسه همچنین به بیان مشکلات پیش رو در خصوص پیش برد ایده محوری و مشکلات تامین مالی، بازاریابی محصولات و خدمات، استفاده از آزمایشگاه ها و کارگاه های دانشگاه و تعرفه بالای آن و تخفیف اندک داده شده در سقف 40% پرداخته و پیشنهادات و درخواست های خود از مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه را بیان داشتند.

در این جلسه مجددا مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه ضمن جمع بندی درخواست ها و نقطه نظرات مطرح شده به پاسخگویی به سوالات و دغدغه های حاضرین در نشست پرداخته و به تشریح پیگیری های مرکز و حوزه معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه در خصوص رفع مشکلات پیش روی هسته ها و شرکت های فناور و اقدامات انجام شده در راستای تکمیل چرخه ایده تا محصول در دانشگاه اشاره نمود.

در پایان این نشست مقرر گردید این جلسات برای تبادل نظر و پیگیری پیشنهادات و مشکلات مطرح شده هر سه ماه یکبار تشکیل گردد و همچنین مقرر شد واحدهای مستقر پیشنهادات مطرح شده خود را جهت بهبود خدمات قابل ارائه توسط مرکز به صورت مکتوب، جهت جمع بندی و انعکاس آن به معاونت های مرتبط دردانشگاه و سایر اقدامات و پیگیری های لازم به کارشناسان مرکز تحویل دهند.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری