پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۲۲۷
|
کد خبر: ۲۰۷۶
دکتر محمدجواد دکامی به خبرنگار بسنا گفت: احداث بازارچه دانشجویی که کار ساخت و تکمیل آن به زودی شروع خواهد شد، پیش بینی می شود که در فروردین سال ۹۸ به بهره برداری برسد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۲ - ۰۸ اسفند ۱۳۹۷

دکتر محمدجواد دکامی مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار داشت: یکی از کارهای خوبی که در طول سال تحصیلی گذشته در بخش تغذیه انجام شد، دومنویی کردن رزرو غذای دانشجویی بود، که رضایت نسبی دانشجویان را در پی داشت؛ البته اخیرا هم آشکده عبدی به عنوان رستوران مکمل به سامانه رزرو غذا اضافه شده است و دانشجویان می توانند در وعده ناهار از غذاهای این آشکده هم استفاده کنند که ظرف هفته گذشته با استقبال خوبی مواجه شده است.

وی افزود: البته به علت اینکه این رستوران از نیمسال دوم فعالیت خود را به عنوان منوی سوم سیستم رزرو آغاز نموده، طبعا با مشکلاتی مواجه است و به همین خاطر میزان رزرو روزانه آن محدود و بدیهی است کسانی که در ساعات اولیه جهت رزرو اقدام کنند، می توانند از غذاهی سوبسیدی آن استفاده کنند، در غیر این صورت باید به رستوران زیتون جهت خرید غذا به نرخ آزاد مراجعه کنند.

دکامی خاطرنشان کرد: از کارهای در دست اقدام، احداث بازارچه دانشجویی است که کار ساخت و تکمیل آن به زودی شروع خواهد شد و پیش بینی می شود که در فروردین سال ۹۸ به بهره برداری برسد؛ در صورت تحقق این امر، کارگاه های مهارت محور دانشجویی راه اندازی خواهند شد و دانشجویان که دارای مهارت خاصی هستند می توانند با مراجعه به امور دانشجویی دانشگاه، جهت این کار ثبت نام کنند تا اسامی آنها جهت جذب تسهیلات به صندوق رفاه اعلام شود.

وی اضافه کرد: مهارت هایی مانند، تهیه غذا، خیاطی، تهیه و توزیع لبنیات، تعمیرات مربوط به موبایل و کامپیوتر، پرورش و فروش گل، تولید کیف و لوازم چرمی، تایپ و چاپ و ... برای شروع کار مناسب به نظر می رسند.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا تشریح کرد: در حوزه خوابگاه ها هم کارهای ارزشمندی به عمل آمده است، از جمله اینکه خوابگاه فرزانگان ۱ به علت اینکه کانال کشی کولر نداشت، برای فصل های بهار و تابستان سکونت در آن برای دانشجویان دشوار بود و این کار مهم علی رغم مشکلات مالی دانشگاه، قبل از شروع سال تحصیلی جاری، انجام شد؛ همچنین این خوابگاه به صورت کامل رنگ آمیزی، موکت کشی و پرده کشی شده است.

وی ادامه داد: خوابگاه بعثت ۱ هم رنگ آمیزی شده و برای بیشتر اتاق ها موکت نو خریداری شده است؛ همچنین افزودن ۱۲ اتاق به تعداد اتاق های خوابگاه بعثت به منظور اسکان دانشجویان از کارهای خوبی بود که در این مدت صورت پذیرفته است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا عنوان کرد: درخوابگاه های حق گویان و معصومیه نیز تعمیرات خوبی انجام شد، که ادامه تکمیل تعمیرات خوابگاه حق گویان به تابستان آینده موکول شده است. در این خوابگاه کار احداث زمین چمن مصنوعی در دست اقدام است و به زودی به بهره برداری می رسد.

وی همچنین گفت: خرید و نصب گیت های ورودی خوابگاه غدیر با مساعدت ریاست و معاونت محترم توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه، علی رغم مشکلات مالی فراوان انجام شد، که کمک خوبی به نظم، امنیت، ساماندهی و حضور و غیاب دانشجویان می کند.

دکتر دکامی بیان کرد: راه اندازی و تجهیز سالن بدنسازی در جنب زمین چمن دانشگاه با تلاش مدیریت تربیت بدنی دانشگاه و با مشارکت بخش خصوصی، از کارهای مهم دیگری است که در سال جاری به بهره برداری رسیده است.

وی در پایان گفت: از ریاست محترم دانشگاه، معاونین محترم به خصوص معاون محترم دانشجویی برای حمایت از اقدامات صورت گرفته و همچنین خبرگزاری بسنا که در امر انعکاس و اطلاع رسانی کارهای حوزه دانشجویی تلاش می کند، کمال تشکر و امتنان را دارم.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست