پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۱۷
|
کد خبر: ۲۰۹
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار کرد: یک از اولویت های سیاستگذاری مسؤولین فرهنگی استان، مبتنی بر شناسایی و تجلیل از مفاخر در اعصار گذشته و حال است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش خبرنگار بسنا، فاضل عبادی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و دبیر اجرایی همایش هزاره باباطاهر، صبح امروز، در آیین افتتاحیه این همایش در سالن آمفی تئاتر دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی سینا، گفت: علاوه بر اهالی فرهنگ و ادب، هم اکنون، دانشجویان غیرایرانی از 23 کشور جهان، میهمان این همایش هستند.

وی خاطرنشان کرد: اساتید دانشگاه بوعلی سینا در کمیته علمی این همایش، با تلاش بی وقفه خود، نقش بسزایی در ارتقاء کیفی مطالب و آثار وارد شده به همایش داشته و امروز ثمره این تلاش ها را در برگزاری باشکوه آن شاهد هستیم.

عبادی اظهار کرد: یک از اولویت های سیاستگذاری مسؤولین فرهنگی استان، مبتنی بر شناسایی و تجلیل از مفاخر در اعصار گذشته و حال است و امر تمرکز بر معرفی هرساله یکی از مفاخر برجسته استان همدان از سوی استاندار انجام می گیرد.

وی هم چنین ابراز کرد: امیدواریم با حمایت اهل علم و فرهنگ و دانشمندان همدانی و سایر نقاط کشور، گام های استوارتری در راه معرفی مفاخر برداریم.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
فرهنگ و هنر