پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۱۱۴
|
کد خبر: ۲۰۹۸
نشست علمی و تخصصی عشق و محبت از دیدگاه عارفان مسلمان، روز سه‌شنبه چهاردهم اسفندماه 1397 در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۸ - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

توکل دارائی رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا در این‌باره به خبرنگار بسنا گفت: نشست علمی و تخصصی عرفان اسلامی با حضور اندیشمندان صاحب‌نظر دانشگاهی با عنوان عشق و محبت از دیدگاه عارفان مسلمان با تکیه بر آراء بوعلی‌سینا، عین‌القضات همدانی، انصاری همدانی و امام خمینی با همت بنیاد بوعلی‌سینا، گروه الهیات دانشگاه بوعلی‌سینا و همکاری انجمن علمی عرفان اسلامی ایران و اداره‌کل آموزش و پرورش استان همدان، روز سه‌شنبه چهاردهم اسفندماه 1397 در سالن همایش های سرو دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا برگزار می‌شود.

وی افزود: این نشست یک‌روزه از ساعت 14 تا 18 و با حضور سخنرانان ارجمندی از تهران، شیراز و همدان و همراهی اساتید دانشگاه و دبیران آموزش و پرورش؛ آرای عارفان مسلمان درباره عشق و محبت الهی بررسی می‌شود.

توکل دارائی خاطرنشان کرد: سخنرانان و موضوع مطرح شده توسط آنان در این همایش عبارتند از دکتر فاطمه طباطبائی (عشق و محبت از دیدگاه امام خمینی)، دکتر اسماعیل منصوری لاریجانی (عشق و محبت از دیدگاه اهل بیت)، دکتر قاسم کاکائی (عشق و محبت از دیدگاه آیت‌الله انصاری همدانی)، دکتر مهدیه السادات مستقیمی (آفاق عرفان در آثار و احوال حضرت فاطمه زهرا (س))، دکتر فروغ احراری (عرفان در زندگی)، دکتر محمدعلی برنا (عشق و محبت از دیدگاه آیت‌الله انصاری همدانی)، دکتر فرشته ندری‌ابیانه (عشق و محبت از دیدگاه ابن‌سینا در مقایسه با اشعار باباطاهر همدانی) و دکتر الکساندر واسیلینف (عرفان اسلامی در مقایسه با عرفان مسیحی).

وی عنوان کرد: دبیر علمی این نشست دکتر فرشته ندری‌ابیانه و دبیر اجرایی آن دکتر محمد رضایی از اعضای هیأت علمی دانشگاه بوعلی سینا هستند.

رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل بنیاد بوعلی‌سینا در نهایت از عموم علاقه‌مندان به ویژه اساتید دانشگاه‌ها و دبیران آموزش و پرورش برای شرکت در این نشست علمی دعوت به عمل آورد.

خبرنگار: اسدی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست