پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۳۰۸
|
کد خبر: ۲۱۲
مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور:

محدودیتی در حمایت مالی از شرکت‌های دانش بنیان وجود ندارد

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور در جمع شرکت‌های پارک علم و فناوری استان کرمان گفت: محدودیتی در حمایت مالی از شرکت‌های دانش‌بنیان وجود ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۰ - ۰۹ اسفند ۱۳۹۶

به گزارش بسنا، دکتر علی وحدت رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور، در دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان، تصریح کرد: برای حمایت از صنعت الکترونیک کشور بیش‌ترین حمایت را از شرکت‌های دانش‌بنیان پارک‌های علم و فناوری داشتیم.

وی افزود: در بحث حمایت‌های مالی محدودیتی نخواهیم داشت و از ایده تا تولید محصول، تولید نیمه صنعتی، انبوه‌سازی حتی به شکل برون‌سپاری و شرکت در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی، توسعه آزمایشگاه‌های تخصصی به صورت تسهیلات ۵تا ۱۵ درصد پشتیبانی مالی خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: سود تسهیلات بر اساس دانش فنی محصول متغیر است و هر چه دانش فنی قوی تری داشته باشد سود ما کمتر خواهد بود.

رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور یادآور شد: بازپرداخت تسهیلات پروژه‌محور خواهد بود بدین صورت که بر اساس اظهارات مجری طرح، تصمیم‌گیری می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در سیستم صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع الکترونیک کشور، بروکراسی اداری حذف و مبلغ اعتبار بر اساس میزان توانمندی و بهره‌وری شرکت تعریف خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
علم و فناوری