پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۷۸۴
|
کد خبر: ۲۱۲۷
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا در همایش تحلیل فجایع ساختمانی خبر داد: در تلاش هستیم که بتوانیم شهرک فناوری ایجاد کنیم تا دانشجویان و‌ اساتید بتوانند ایده‌های خود را به عرضه ظهور برسانند.
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش خبرنگار بسنا، دکتر غلامحسین مجذوبی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه بوعلی سینا در همایش تحلیل فجایع ساختمانی که به همت انجمن های علمی دانشجویی مهندسی عمران و معماری در سالن آمفی تئاتر دانشکده مهندسی دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، گفت: مهندس یعنی فردی که دارای مهارت است. نقش مهندسین در ارتقای سطح زندگی بشر انکار ناپذیر است و از دیوار چین تا تاج محل و برج ایفل همگی کار مهندسان است.

وی اظهار کرد: با دقت در سازه می‌بینیم مهندسی، نبوغ بشر را نشان می‌دهد و پیشرفت‌های شگرف همگی در حیطه مهندسی اتفاق می‌افتد.

مجذومی بیان کرد: ما در دانشگاهی هستیم که به دانشگاه نسل سوم و کارآفرین موسوم است که از جمله المان‌های آن مرکز رشد دانشگاه می‌باشد اما ما هنوز به نوآوری و خلاقیت نیاز داریم.

وی در پایان خبر داد: در تلاش هستیم که بتوانیم شهرک فناوری ایجاد کنیم تا دانشجویان و‌ اساتید بتوانند ایده‌های خود را به منصه ظهور برسانند.

خبرنگار: میرزایی
عکاس: آقایی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست