پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۵۳۸
|
کد خبر: ۲۲۱۴
معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از برگزاری این نمایشگاه، از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) خبر داد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا، مهدی اسماعیلی از برگزاری جلسه معاونت اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با معاونت خدمات شهری و مدیران ستادی شهرداری تهران خبر داد و گفت: این جلسه که صبح روز شنبه (۱۰ فروردین ماه) در ادامه جلسات هماهنگی با شهرداری برگزار شد و مسائل اجرایی نمایشگاه کتاب تهران مورد بحث بررسی قرار گرفت.

اسماعیلی‌راد با تاکید بر همکاری‌های مناسب شهرداری تهران با نمایشگاه کتاب تهران و تقدیر از این همکاری‌ها گفت: در این جلسه مقرر شد به روال هر سال غرفه‌های ناشران به کپسول آتش‌نشانی مجهز شود و برای این منظور سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران نیز به همکاری بپردازد.

معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ادامه داد: تصمیم‌هایی نیز درباره مسائل حمل و نقل و ترافیک گرفته شد و مقرر شد تعداد شاتل‌هایی که برای جابجایی بازدیدکنندگان در نمایشگاه کتاب تهران مورد استفاده قرار می‌گیرند، افزایش یابد.

وی افزود: همچنین درباره امکانات رفاهی مانند سرویس‌های بهداشتی و آبخوری‌ها بحث و بررسی شد و مقرر شد تعداد سرویس‌های بهداشتی افزایش پیدا کند و تعداد بیشتری آبخوری برای رفاه بازدیدکنندگان تعبیه شود.

اسماعیلی‌راد همچنین از استقرار ستاد اجرایی نمایشگاه در مصلی امام خمینی (ره) از روز گذشته خبر داد و گفت: بخش‌هایی از مصلی امام خمینی (ره) که برای استقرار ستاد اجرایی در نظر گرفته شده است روز جمعه (۹ فروردین ماه) در اختیار معاونت اجرایی قرار گرفت که در حال آماده‌سازی برای استقرار ستاد اجرایی هستیم.

در جلسه جلسه معاونت اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با معاونت خدمات شهری و مدیران ستادی شهرداری تهران مهندس مجتبی یزدانی؛ معاون خدمات شهری شهرداری تهران، سمیهحاجوی؛ شهردار منطقه ۷ تهران، مهدی اسماعیلی؛ معاون اجرایی سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، مدیران ستادی شهرداری تهران و تعدادی از مدیران ستادی نمایشگاه کتاب تهران حضور داشتند.

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از تاریخ ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست