پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۶۲
|
کد خبر: ۲۲۱۵
دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر:

گردشگران را از سفر به هیچ استانی منع نکنید

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر گفت: توصیه و درخواست من از رسانه‌ها این است که گردشگران را از سفر به هیچ استانی منع نکنند.
تاریخ انتشار: ۱۷:۲۸ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی، فریدون محمدی دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر، امروز شنبه ۱۰ فروردین ۹۸، در نشست با نمایندگان دستگاه‌های عضو ستاد که در محل معاونت گردشگری کشور برگزار شد، تصریح کرد: انتشار اخبار در خصوص منع سفر گردشگران به برخی از استان‌ها، رویه درستی نیست و می‌تواند باعث کاهش سفر و عدم رونق گردشگری شود.

او با بیان این که ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر در آمادهباشکامل قرار دارد افزود: توصیه ما به همه گردشگران و مسافران نوروزی این است که قبل از سفر به هر مقصدی، اطلاعات لازم در خصوص وضعیت جوی آن منطقه را از هواشناسی سوال کنند و با برنامهریزیو اندیشیدن تمهیدات لازم به سفر بروند.

محمدی گفت: این که در اخبار منتشر شده گردشگران را از سفر به مناطق مختلف منع کنیم، روش صحیحی نیست بلکه باید از مردم خواست قبل از سفر به هر منطقه اطلاعات لازم را کسب کنند و با آمادگی و برنامهریزیبه سفر بروند.

دبیر ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر افزود: تمام تمهیدات لازم برای اسکان مناسب گردشگران و مسافران نوروزی در ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر اندیشیده شده است و این ستاد برای ارائه خدمات شایسته به تمام مسافران در همه استان‌ها آمادگی کامل دارد.

او در ادامه گفت: خوشبختانه همکاری بسیار خوبی بین اعضای ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر وجود دارد و تمام دستگاه‌های عضو آماده خدمت رسانی به گردشگران هستند.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی