پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۶۳۶
|
کد خبر: ۲۲۲۵
معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت از تهیه و راه اندازی سامانه رصد فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی خبر داد و گفت: این سامانه یک نوع داشبورد مدیریتی برای تمام فعالیت های دانشجویی است.
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۸ - ۱۴ فروردين ۱۳۹۸

به گزارش بسنا و به نقل از مهر، دکتر محمدرضا فراهانی افزود: سامانه رصد فعالیت‌های فرهنگی و دانشجویی (RFP) را در سال ۹۸ راه اندازی می‌کنیم.

وی افزود: برای تهیه این سامانه بیش از یک سال و نیم است که وقت و انرژی صرف شده است. در این سامانه همه قوانین، مقررات و حقوق دانشجویان لحاظ شده است و به صورت هوشمند عمل می‌کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت گفت: این مغز افزار که بسیار برای آن زحمت کشیده است برای اجرا به یک نرم افزار نیاز دارد و تصور می‌کنم که حدود ۶ ماه نیز زمان نیاز دارد که این نرم افزار تهیه شود.

وی یادآور شد: پیش بینی می‌کنیم که این سامانه از ابتدای مهرماه ۹۸ سامانه مستقر شود البته این مسئله تابع انعقاد قرارداد برای نرم افزار و تأمین بودجه این بخش است.

فراهانی گفت: این سامانه یک داشبورد مدیریتی است که می‌تواند تمام فعالیت‌های دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی را رصد کند.

وی گفت: اکنون من به عنوان معاون دانشجویی وزارت بهداشت از تعداد متقاضیان نشریه دانشجویی و یا زمان ارائه درخواست برای نشریه مطلع نیستم. درخواست‌های انجمن‌ها و کانون‌ها را در جریان نیستم. اما با این سامانه می‌توان این رصد را به سرانجام رساند.

معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این داشبورد مدیریتی برای دستگاه‌های فرهنگی دیگر نیز قابلیت استفاده دارد.


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دانشگاه