پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۸۶۹
|
کد خبر: ۲۲۶۸
دکتر حسن ساریخانی در گفتگوی اختصاصی با بسنا گفت: دهه سرآمدی آموزش با هدف یادآوری آموزش و ارج نهادن به مقام معلم از 2 تا 11 اردیبهشت در دانشگاه بوعلی سینا برگزار می گردد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۰۳ - ۲۸ فروردين ۱۳۹۸

دکتر حسن ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسنا، اظهار کرد: دهه سرآمدی آموزش با هدف یادآوری آموزش و ارج نهادن به مقام معلم از 2 تا 11 اردیبهشت برگزار می گردد.

وی در خصوص نام گذاری این ایام بیان داشت: دوشنبه 2 اردیبهشت "دانشگاه بدون مرز"، سه شنبه 3 اردیبهشت "شیوه های نوین آموزشی"، چهارشنبه 4 اردیبهشت "انقلاب و دستاورد های آموزشی"، پنج شنبه 5 اردیبهشت "هزاره سوم(آموزش فرهنگی، استانداردها و تعالی حرفه ای)"، جمعه 6 اردیبهشت "آموزش سوانح و تاب آوری"، شنبه 7 اردیبهشت "اخلاق آموزشی"، یکشنبه 8 اردیبهشت "پشتیبانان آموزشی"، دوشنبه 9 اردیبهشت "ارزشیابی برنامه های آموزشی"، سه شنبه 10 اردیبهشت "مهارت آموزی و رونق تولید"، چهارشنبه 11 اردیبهشت "تجربه و ارتقای کیفی آموزش و تجلیل از مقام علم و معلم" نام گذاری شده است.

ساریخانی افزود: امسال در این دهه بخش بیشتری از کارها به دانشکده ها سپرده می شود؛ دانشکده فنی مهندسی، کشاورزی و شیمی در بخش مهارت آموزی و رونق تولید، دانشکده علوم انسانی در بخش های اخلاق آموزشی و انقلاب و دستاورد های آموزشی و دانشکده علوم اقتصادی و اجتماعی در بخش آموزش سوانح و تاب آوری همکاری دارند.

وی خاطرنشان کرد: افتتاحیه این دهه صبح روز سه شنبه 3 اردیبهشت در سالن سرو به همراه اولین کارگاه آموزشی برگزار می شود.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه عنوان کرد: پس از اجرای برنامه ها و کارگاه های پیش بینی شده، سرانجام اختتامیه دهه سرآمدی آموزش 98 در روز چهارشنبه 11 اردیبهشت از ساعت 18 در سالن همایش های سرو با حضور مسؤولین و اعضای هیأت علمی دانشگاه برگزار می گردد.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست