پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۳۶۰۲
|
کد خبر: ۲۲۹۰
جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده صنایع غذایی بهار، با حضور مسؤولین و دانشجویان برگزار شد.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۰ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، جشن دانش آموختگی دانشجویان دانشکده صنایع غذایی بهار، با حضور دکتر علی عربی معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه، دکتر بنی اردلان مشاور رئیس و رئیس پردیس دانشکده‌های اقماری، دکتر دکامی مدیر امور دانشجویی، مسؤولین و اعضاء هیأت علمی دانشکده، دانشجویان و همچنین خانواده دانش‌آموختگان در محل سالن سرو دانشگاه برگزار گردید.

دکتر علی عربی، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه طی سخنانی در این برنامه، گفت: دانشگاه بوعلی‌سینا از نظر مدیریت سبز به عنوان دانشگاه برتر کشور انتخاب شده و از دانشگاه‌های سرآمد در حوزه های پژوهشی نیز می باشد.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموختگی ابتدای مسیر برای این عزیزان بوده و ورود به دانشگاه و فارغ التحصیل شدن نقطه عطفی در زندگی است.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی دانشگاه با اشاره به پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی از سال گذشته به توانایی دانشکده صنایع غذایی اذعان نموده و افزود: دانشکده بودن صنایع غذایی و استفاده از اساتید مجرب و نیز اهمیت رشته صنایع غذایی در سلامت انسان و جامعه باعث می شود تا از دانش آموختگان این رشته انتظارات زیادی برود.

در ادامه این برنامه دکتر کرمی، رئیس دانشکده صنایع غذایی به 4 سال سرمایه گذاری خانواده ها برای فرزندان خود اشاره کرد و گفت: به بار نشستن زحمات دانشجویان، سرمایه ای است که در مراحل بعدی زندگی برای ایشان هزینه خواهد شد.

وی به فرا رسیدن روز معلم و استاد نیز اشاره کرده و از اساتید محترم و هیأت علمی دانشکده صنایع غذایی نیز بابت به خرج دادن هنر صبر و استمرار برای به ثمر نشستن سرمایه گذاری های خانواده های عزیز تشکر کرد.

در ادامه این مراسم برنامه های شاد و مفرحی نظیر اجرای موسیقی زنده سنتی، استندآپ کمدی و مسابقه برگزار گردید.

پایان بخش این برنامه، به مناسبت روز استاد از اساتید دانشکده تجلیل و پس از آن از حضور شرکت ها و مدیران کارخانجات مختلف که در این چند سال، بار معرفی صنعت محصولات غذایی به دانشجویان را به عهده داشتند تقدیر گردید.

در انتها نیز از دانشجویان برتر آموزشی و پژوهشی با اهدای لوح تقدیر و جوایزی نیز تقدیر به عمل آمد و مراسم با ثبت عکس های یادگاری به پایان رسید.


خبرنگار: بازوند

عکس: حسن الفت


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست