پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۳
|
کد خبر: ۲۳۰۱
دكتر اسدالله نقدي، معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا، پس از دومین جلسه شورای نظارت، در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار بسنا، تصریح کرد: پس از تصمیم شورای نظارت، انتخابات شوراهای صنفی 30 اردیبهشت ماه، برای 15 واحد صنفی برگزار می گردد.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸

دكتر اسدالله نقدي، معاون دانشجويي دانشگاه بوعلي سينا در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار بسنا، گفت: در دومین جلسه شورای نظارت بر انتخابات که امروز به ریاست دکتر محمدی فر رئیس دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد، با توجه به ابهاماتی که در اجرای یکی از بندهای آیین نامه برای برگزاری انتخابات به صورت واحدی پیش آمده بود و برای واحدهای صنفی خوابگاهی ثبت نام صورت نگرفته بود، به پیشنهاد کمیته نظارت بر انتخابات و موافقت شورای نظارت، مقرر شد، ثبت نام قبلی از کاندیداها کأن لم یکن تلقی گردد و مجددا از کاندیداهای این دوره از انتخابات ثبت نام صورت بپذیرد.

وی اضافه کرد: داوطلبان کاندیداتوری در این انتخابات، در فرم ثبت نام مجدد خود لازم است به واحد صنفی مورد نظر خود صریحا اشاره کنند؛ این واحدهای صنفی برای پردیس داخلی دانشگاه، 11 واحد صنفی، به صورت 9 واحد صنفی مجزا برای دانشکده های علوم پایه، شیمی، علوم انسانی، علوم ورزشی، علوم اقتصادی و اجتماعی، مهندسی، کشاورزی، هنرومعماری و پیرادامپزشکی و همچنین دو واحد صنفی مجزا برای یکی مجموعه خوابگاه های پسران و دیگری برای مجموعه خوابگاه های دختران خواهد بود.

نقدی در ادامه خاطرنشان کرد: ثبت نام و انتخابات در دانشکده های اقماری دانشگاه نیز به صورت 4 واحد صنفی مجزا، همزمان با پردیس داخلی دانشگاه، اما در همان دانشکده ها انجام می گیرد.

وی تصریح کرد: دوره جدید انتخابات شورای صنفی برای ۲۴ اردیبهشت سال 98 برنامه ریزی و مقدمات لازم برای آن نیز انجام گرفته بود، که با توجه به موارد پیش آمده و تجدید ثبت نام، پس از تصمیم شورای نظارت، این دوره از انتخابات شوراهای صنفی 30 اردیبهشت ماه، برای 15 واحد صنفی برگزار می گردد.

معاون دانشجویی دانشگاه همچنین عنوان کرد: دور جدید ثبت نام از کاندیداهای انتخابات، از ساعت 14 امروز سه شنبه 17 اردیبهشت، توسط شورای فعلی صنفی به عنوان کمیته اجرایی، با نظارت مدیریت امور دانشجویی برابر قانون آغاز می گردد و با توجه به مدت زمان باقی مانده تا برگزاری انتخابات، مراحل دیگر تقویم انتخابات در مدت زمان فشرده تری صورت می گیرد.

وی در نهایت اظهار داشت: چنانچه انتخابات برابر قانون به دور دوم کشیده شود، دور دوم انتخابات در روز 7 خرداد 98 برگزار می گردد.

خبرنگار: اسماعیلی


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست