پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۳۷۲
|
کد خبر: ۲۳۵۸
جانشین سپاه انصارالحسین(ع) گفت: اگر جمهوری اسلامی ملاحظات سیاسی را کنار بگذارد، ناو آمریکایی را ظرف یک ساعت زیر آب می‌بریم؛ از جنگ استقبال نمی‌کنیم، اما دست و پا چلفتی هم نیستیم.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۳ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار دانشگاه بوعلی سینا، سردار مهدی فرجی جانشین سپاه انصارالحسین در همایش بزرگ دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا، ضمن گرامیداشت یاد شهیدان خصوصا شهدای سال ۶۱ که نتیجه کارهایشان‌ به سوم خرداد انجامید گفت: نقش استان همدان در فتح خرمشهر یک نقش ویژه بود؛ ما مردم همدان در قالب لشکر ۲۷ در خرمشهر حاضر شدیم.

وی افزود: عملیات ‌الی بیت المقدس یک عملیات منحصر به فرد و غیر قابل تصور بود؛ کمتر کسی فکر می‌کرد یک روزی خرمشهر برگردد؛ البته جزو محالات نبود اما همه می‌دانستیم کار سختی است همانطور که امام خمینی (ره) فرمود خرمشهر را خدا آزاد کرد.

وی بیان کرد: شهید شهبازی همیشه می‌گفت عبور از این موانع خون زیاد و جوانان جسور و قدرتمندی می‌خواهد؛ که در این مسیر جوانان به خودشان اجازه برگشت به عقب ندادند و‌ مقاومت کردند.

وی تشریح کرد: یک خرمشهر دیگر را هم دهه هفتادیا آزاد کردند و توانستند شهر پنج میلیون نفری حلب را در مقابل همه استکبار نجات دهند در حالی‌که داعش از تمام امکانات ارتش منطقه‌ای برخوردار بود.

سردار فرجی گفت: دشمنان در هفته‌های گذشته سعی در ایجاد رعب و وحشت داشتند که البته همین‌ها به پا برهنه های یمن باختند و در مقابل جمعیت ۲۰۰۰ نفری لبنان شکست خوردند؛ توصیه من به شما این است که به خبرهای بی اساس فضای مجازی توجه نکنید.

وی گفت: اگر جمهوری اسلامی ملاحظات سیاسی را کنار بگذارد، ناو آمریکایی را ظرف یک ساعت زیر آب می بریم؛ از جنگ استقبال نمی‌کنیم اما دست و پا چلفتی هم نیستیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: هیچ اتفاقی نخواهد افتاد زیرا فرزندان دهه هفتادی‌ ما در دریا با اخلاص و محکم ایستاده‌اند.

خبرنگار: میرزایی

عکس: بختیاری


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
استانی