پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۱۸۸۵
|
کد خبر: ۲۴۶۱
دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری وزیر علوم گفت: وظیفه ما دانشگاهیان به کارگیری دانش برای آرامش و رفاه مردم و ناامیدکردن دشمنان است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۳ - ۳۰ خرداد ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا (بسنا)، دکتر  منصور غلامی در مراسم اختتامیه گردهمایی روسای واحد‌های سازمانی جهاد دانشگاهی سراسر کشور که در ساختمان مرکز جامع زنان و درمان ناباروری جهاد دانشگاهی همدان برگزار شد، اظهار داشت:‌ جهاد دانشگاهی همدان، قابلیت‌های زیادی دارد و از زمانی که به صورت مستقل و با تکیه بر توانمندی‌های خود کار کرده، موفقیت‌های زیادی به دست آورده است.

وی تصریح کرد: امروزه ما مسیر کوتاه‌تری با ظاهر جذاب‌تری برای تامین نیازها داریم که نباید آن را رها کنیم.

وزیر علوم بیان کرد: هر جا که مشتری پای کار بوده کارهایمان بهتر پیش ‌رفته است؛ امیدواریم‌ مشتری‌های دیگر که درخواست همکاری می‌کنند نیز به عنوان یک‌ مطالبه‌گر پای درخواست خود بمانند تا همکاران ما پای‌کار باشند.

وی تبیین کرد: رشد علمی در کلام رهبری یک وظیفه مضاعفی را برای ما ایجاد کرده و انتظار اثرگذاری رشد در جامعه را بالا برده است.

دکتر غلامی خاطرنشان کرد: در حوزه جهاد دانشگاهی خوشبختانه روحیه جهادی حفظ شده و ما به عنوان مسئولان باید بیش‌ازپیش کنار این نهاد باشیم.

وی اظهار داشت: مسئولان جهاد دانشگاهی دارای تلاش جهادگرانه هستند که ساختمان جامع زنان و ناباروری یکی از نمونه‌های آن است.

دکتر غلامی یادآور شد: امروز سالگرد شهادت شهیدچمران است که‌ نمونه بارز استاد، محقق و دانشمند جهادی است؛ وی هیچ نگاهی به جایگاه دولتی نداشت و معامله خوبی با خدای خودش کرد .

وی افزود: دکتر علی شریعتی هم در برانگیختن جوانان برای توجه به ظرفیت‌ها در فضای بحبوحه ماتیالیستی حرکتی را ایجاد کرد تا جایی که، جوانان حتی در خواندن کتاب‌ها مسابقه می‌گذاشتند.

خبرنگار: قاسمیه

عکس: امامی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست