پایگاه خبری دانشگاه بوعلی سینا- بسنا

تعداد بازدید: ۲۰۶۱
|
کد خبر: ۲۴۶۹
رئيس دانشگاه بوعلي سينا در جمع دانشجويان شاهد و ايثارگر:

تربیت افراد متخصص، اخلاق مدار و متعهد نياز امروز جامعه است

دکتر یعقوب محمدی فر رئيس دانشگاه بوعلي سينا در جمع دانشجويان شاهد و ايثارگر گفت: آنچه در فضاي جامعه امروزه به آن نياز داريم، افراد متخصص، اخلاق مدار و متعهد نسبت به مردم، آرمان ها، رهبري معظم انقلاب اسلامي و باورهاي كلان است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۵ - ۰۵ تير ۱۳۹۸

به گزارش خبرنگار بسنا، دكتر يعقوب محمدي فر، رئيس دانشگاه بوعلي سينا در جمع دانشجويان شاهد و ايثارگر اين دانشگاه گفت: يكي از مهمترين بحث هايي كه امروزه در دانشگاه مطرح مي شود، مسؤوليت اجتماعي و جامعه پذیری است، که رسالت اصلی دانشگاه های نسل چهارم است.

وي افزود: آنچه در فضاي جامعه امروزه به آن نياز داريم، افراد متخصص، اخلاق مدار و متعهد نسبت به مردم، آرمان ها، رهبري معظم انقلاب اسلامي و باورهاي كلان است.

محمدي فر اظهار داشت: خوشحاليم كه اين روزها شاهد اين موضوع هستيم كه دانشجویان شاهد و ايثارگر ما تلاش مي كنند و در مجموعه موفق مي شوند.

وي اضافه كرد: وقتی فرزندان شهدا، ايثارگران و جانبازان عزيز كشورمان را مي بينيم كه با وجود مشكلات و كمبود ها توانسته اند خودشان را در سطح رتبه هاي بالای علمی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه برسانند، احساس شعف مي كنيم و وظيفه ديني و اخلاقي ما اين است كه در قبال اين عزيزان مسؤول باشيم و رضايت حداقلي آنها را جلب كنيم.

رئيس دانشگاه بوعلي سينا اضافه كرد: اگر ما در دنياي پر آشوب كنوني حرفي براي گفتن داريم، به جهت داشتن نيروهاي انساني خوبي است كه به آن ها مي باليم.

وي در پايان خاطرنشان كرد: با دقت در مشكلات جهاني متوجه مي شويم كه جايگاه كشور ما و رسالتي كه بر عهده تك تك ما نهاده شده، رسالت حساسي است. اميدواريم كه با كمك خداوند در مسير درست حركت كنيم.

در پایان این دیدار، از تیم فوتسال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه بوعلی سینا که در مسابقات دانشگاه های استان همدان به مقام قهرمانی رسیده اند، تقدیر شد.

خبرنگار: مولوی

عکس: محبوبی

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
صفحه نخست